کد خبر : 123223
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 22:48

لای‌روبی و سامان‌دهی بیش از ۳۳ کیلومتر از مسیل‌های استان در ماه‌های اخیر

لای‌روبی و سامان‌دهی بیش از ۳۳ کیلومتر از مسیل‌های استان در ماه‌های اخیر

استاندار آذربایجان شرقی ازلای‌روبی و سامان‌دهی بیش از ۳۳ کیلومتر از مسیل‌های استان در ماه‌های اخیر خبر داد و گفت: تمام دستگاه‌های مسئول برای مقابله با خطرات احتمالی در آماده‌باش کامل قرار دارند. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدرضاپورمحمدی در بازدید از نقاط حادثه‌خیز و مسیل‌های منتهی به شهر تبریز با اشاره به حادثه

لای‌روبی و سامان‌دهی بیش از 33 کیلومتر از مسیل‌های استان در ماه‌های اخیر
استاندار آذربایجان شرقی ازلای‌روبی و سامان‌دهی بیش از ۳۳ کیلومتر از مسیل‌های استان در ماه‌های اخیر خبر داد و گفت: تمام دستگاه‌های مسئول برای مقابله با خطرات احتمالی در آماده‌باش کامل قرار دارند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدرضاپورمحمدی در بازدید از نقاط حادثه‌خیز و مسیل‌های منتهی به شهر تبریز با اشاره به حادثه ناگوار سیل در استان های شمالی و استان فارس، اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی و آب و هوایی، تمامی مدیران استان در آمادگی کامل قرار دارند و اقدامات مورد نیاز با تاکید بر پیشگیری انجام شده است.
وی ادامه داد: با تدابیر صورت گرفته رفع تصرف برخی از ویلاهایی که در حاشیه مسیل ساخت و ساز کرده بودند انجام شده و لای‌روبی در اکثر مسیل‌ها عملیاتی شده است.
وی ضمن قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی و اقدامات به موقع این دستگاه در خصوص رفع تصرف و دادن اخطاریه‌های مورد نیاز به ساخت و سازهای غیر مجاز در مسیل رودخانه‌ها، اظهار کرد: با تدابیر صورت گرفته سال گذشته اقدامات خوبی در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز انجام شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح