کد خبر : 113792
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 21:30

“قبر” در کرمانشاه چند؟

“قبر” در کرمانشاه چند؟

ایسنا/کرمانشاه سرپرست سازمان آرامستانهای شهرداری کرمانشاه قیمت قبر در کرمانشاه را بسته به تعداد طبقات و محل آن متغیر دانست. حجت الاسلام هادی کماسی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تفاوت قیمت قبر در آرامستانهای کرمانشاه، گفت: این تفاوت قیمت به علت تعداد طبقات و مکان قبر در محل آرامستان است. وی افزود:

"قبر" در کرمانشاه چند؟

ایسنا/کرمانشاه سرپرست سازمان آرامستانهای شهرداری کرمانشاه قیمت قبر در کرمانشاه را بسته به تعداد طبقات و محل آن متغیر دانست.

حجت الاسلام هادی کماسی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تفاوت قیمت قبر در آرامستانهای کرمانشاه، گفت: این تفاوت قیمت به علت تعداد طبقات و مکان قبر در محل آرامستان است.

وی افزود: در حال حاضر ارزانترین قبرهای یک طبقه در آرامستان کرمانشاه ۲.۹ میلیون تومان قیمت دارد.

کماسی گفت: قبرهای دوطبقه گرانتر بوده و قیمت آن حدود ۴.۸ میلیون تومان است.

سرپرست سازمان آرامستانهای کرمانشاه در ادامه با اشاره به وجود بیش از ۱۵۰۰ قبر آماده در آرامستانهای کرمانشاه، گفت: از این تعداد ۷۰۰ طبقه قبر یک طبقه و ۵۵۰ قبر دو طبقه است.

وی افزود: همچنین ۳۰۰ قبر آماده برای حوادث داریم که اگر حادثه ای رخ داد در این زمینه دچار مشکل نشده و بتوانیم سریع اجساد را دفن کنیم.

کماسی میانگین موارد دفن روزانه در آرامستان های کرمانشاه را ۲۵ نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد در روزهای اوج به ۴۸ نفر هم می رسد.

سرپرست سازمان آرامستانهای کرمانشاه به فعالیت چهار غساله در آرامستان های کرمانشاه هم اشاره کرد و افزود: دو غسالخانه زنان و دو غسالخانه مردان در آرامستان های بهشت زهرا(س) و باغ فردوس فعال است.

کماسی مساحت آرامستان جدید بهشت زهرا(س) را ۱۴۰ هکتار اعلام و تصریح کرد: این آرامستان با توجه به رشد جمعیت شهر کرمانشاه و افزایش موارد دفن روزانه در سالهای آتی نیازمند توسعه است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح