کد خبر : 14099
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 2:55

فریدونکنار؛ رتبه نخست پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مازندران

فریدونکنار؛ رتبه نخست پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مازندران

عکس تزیینی است  معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ارزیابی ۳۱ پژوهش‌سرای دانش‌آموزی استان از سوی وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ گفت: شهرستان‌های فریدونکنار، ساری ناحیه ۲ و ساری ناحیه یک به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم استان را کسب کردند. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط

فریدونکنار؛ رتبه نخست پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مازندران
عکس تزیینی است

 معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ارزیابی ۳۱ پژوهش‌سرای دانش‌آموزی استان از سوی وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ گفت: شهرستان‌های فریدونکنار، ساری ناحیه ۲ و ساری ناحیه یک به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم استان را کسب کردند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ علی دهقان با اشاره به ارزیابی ۳۱ پژوهش‌سرای دانش‌آموزی استان از سوی وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ گفت: شهرستان‌های فریدونکنار، ساری ناحیه ۲ و ساری ناحیه ۱ به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم استان را کسب کردند.

وی به فعالیت‌های ۹ گانه پژوهش‌سراها اشاره و تصریح کرد: این پژوهش‌سراها در زمینه‌های زیست فناوری، نانوتکنولوژی، نجوم، کدنویسی، ادبیات، گیاهان دارویی، مسابقات آزمایشگاهی، سلول‌های بنیادی و انرژی‌های نوین فعالیت می‌کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از وجود ۳۱ پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در استان مازندران خبر داده و گفت: ۹ پژوهش‌سرا به عنوان قطب استانی انتخاب شده و فعالیت‌های ۹ گانه را در قالب جشنواره علمی-پژوهشی  با پوشش دانش‌آموزان کلیه مقاطع تحصیلی در سطح استان پشتیبانی و داوری می‌کنند.

دهقان با اشاره به شاخص‌های ارزیابی وزارت آموزش و پرورش از پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: مقالات دانش‌آموزی، میزان حضور دانش‌آموزان در همایش‌ها و کارگاه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی و پژوهشی، تشکیل انجمن‍های علمی و پژوهشی دانش‌آموزی، پوشش رسانه‌ای و فعالیت‌های خلاقانه از جمله شاخص‌های ارزیابی پژوهش‌سراها است که در قالب بارگذاری مستندات در سامانه همگام مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول با تقدیر از فعالیت‌های درخور و شایسته پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی استان در زیست بوم جدید، تأکید کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های بسیار خوب در این مراکز، به دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های علمی و پژوهشی توصیه می‌کنم تا از ظرفیت‌های موجود در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی استان استفاده کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح