کد خبر : 105412
تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1400 - 23:43

غیربومی‌ها به خانه برمی‌گردند /توقیف خودرو متخلفان و جریمه نیم‌میلیونی

غیربومی‌ها به خانه برمی‌گردند /توقیف خودرو متخلفان و جریمه نیم‌میلیونی

ایسنا/بوشهر رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، و به منظور قطع موثرتر زنجیره انتقال آن، طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد جمعه ۸ فروردین ماه به صورت جدی وارد فاز اجرایی می‌شود. سرهنگ قدرت الله کشکولی با بیان اینکه عوامل پلیس راهور و راه

غیربومی‌ها به خانه برمی‌گردند /توقیف خودرو متخلفان و جریمه نیم‌میلیونی

ایسنا/بوشهر رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، و به منظور قطع موثرتر زنجیره انتقال آن، طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد جمعه ۸ فروردین ماه به صورت جدی وارد فاز اجرایی می‌شود.

سرهنگ قدرت الله کشکولی با بیان اینکه عوامل پلیس راهور و راه استان و دیگر عوامل اجرایی مسئول در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان با آمادگی کامل حضور دارند، تاکید کرد: بر اساس این طرح صرفا افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع است.

این مقام انتظامی اظهار کرد: نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه تردد خودروهای امدادی و درمانی، پلیس، حمل بار، کالاها، مایحتاج مردم، سوخت مشمول ممنوعیت ها نمی‌شود، گفت: کلیه وسایل نقلیه در مبادی ورودی و خروجی کنترل می شوند و به هموطنان توصیه می کنیم سفرهای خود را لغو و در خانه بمانند.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین به منظور تضمین اجرای طرح، خودروهای افراد متخلف از این مقررات به مدت یک ماه با اخذ کلیه هزینه های جانبی توقیف می شود و جریمه نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان را نیز برای آنان به همراه خواهد داشت و رانندگان خودروهای مذکور به شهر و محل سکونت خود بازگردانده می شوند.

سرهنگ کشکولی عنوان کرد: اجرای موفق این طرح نیازمند مشارکت و همکاری همه شهروندان و هم استانی های عزیز است و لازم است که در مدت زمان اجرای طرح به توصیه ها و فرامین پلیس و سایر مسئولان و عوامل اجرایی توجه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح