کد خبر : 25099
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 - 15:38

شیراز میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان می‌شود

شیراز میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان می‌شود

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اعلام میزبانی شیراز برای نمایش آثار سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، گفت: این جشنواره در راستای کشف استعدادها، رشد، تعالی دانش و هنر این رده سنی برگزار شده است. صابر سهرابی چهارشنبه ۱۴ مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نسل جدید کودکان و نوجوانان تفاوت‌های عمده‌ای با

شیراز میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان می‌شود

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اعلام میزبانی شیراز برای نمایش آثار سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، گفت: این جشنواره در راستای کشف استعدادها، رشد، تعالی دانش و هنر این رده سنی برگزار شده است.

صابر سهرابی چهارشنبه ۱۴ مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نسل جدید کودکان و نوجوانان تفاوت‌های عمده‌ای با نسل گذشته خود دارند و از بدو تولد، دیجیتال زندگی کرده‌اند، گفت: این جشنواره در ارائه خدمات و نحوه تعامل با مخاطبان خود از دوره‌های پیشین تحولی جدی را هدف قرار داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود:‌ در حوزه سیاست‌گذاری، رویکردهای تازه‌ای در بخش‌های مختلف این جشنواره اتخاذ شده و شیراز نیز میزبان جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان می‌شود.

سهرابی با تاکید بر اینکه ورود کودکان و نوجوانان در سالن سینمایی صرفا با رعایت نکات بهداشتی و داشتن ماسک مقدور است، عنوان کرد: سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در تعدادی از استان‌های سراسر کشور از جمله فارس برگزار می‌شود و ۱۰ فیلم بخش مسابقه این جشنواره در سالن تالار حافظ از روز جمعه ۱۶ مهر تا سه‌شنبه ۲۰ مهر در دو سانس ۱۵ و ۱۷ بر اساس جدول روی پرده می‌رود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح