کد خبر : 131783
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 23:45

شروع طرح نوروزی راهور در ایلام

شروع طرح نوروزی راهور در ایلام

ایسنا/ایلام رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به شروع طرح نوروزی راهور،گفت: طرح روان‌سازی ترافیک هسته مرکزی شهر ایلام در روزهای پایانی سال با جدیت تمام دنبال می شود. سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” با اعلام این خبر، اظهار کرد : در اجرای این طرح  تمام نیروهای ستادی، تجهیزات و امکانات پلیس به کار گرفته شده

شروع طرح نوروزی راهور در ایلام

ایسنا/ایلام رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به شروع طرح نوروزی راهور،گفت: طرح روان‌سازی ترافیک هسته مرکزی شهر ایلام در روزهای پایانی سال با جدیت تمام دنبال می شود.

سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” با اعلام این خبر، اظهار کرد : در اجرای این طرح  تمام نیروهای ستادی، تجهیزات و امکانات پلیس به کار گرفته شده تا مردم در روزهای پایانی سال با مشکلات کمتری در رفت و آمد مواجه شوند.

وی با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و به حداقل رساندن حضور در اجتماعات ، از مردم خواست تا حد امکان از آوردن خودروهای شخصی در مسیرهای پرتردد و مرکز شهر خودداری کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام  ادامه داد:علاوه بر استقرار پاس های پیاده در نقاط تردد،۴ گشت نامحسوس و ۵ گشت آشکار برای نظارت بر ترافیک در نقاط حاشیه شهر ایلام فعال شده است .

کهزادی خاطر نشان کرد: ایجاد آلودگی صوتی، پارک خودرو در نقاط توقف ممنوع و یا به صورت دوبله از مواردی است که پلیس به طور جدی با آنها برخورد می کند.

وی  گفت: محدودیت های ترافیکی شبانه از ساعت ۲۱تا ۳بامداد همچنان در کلیه شهرستان ها در حال اجراست.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح