کد خبر : 105104
تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1400 - 21:37

سیستم توزیع کتاب مطلوب نیست

سیستم توزیع کتاب مطلوب نیست

ایسنا/اردبیل مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: سیستم توزیع کتاب مطلوب نیست و باید این فرآیند اصلاح شود. عبدالله بحرالعلومی در آئین اختتامیه چهارمین جشن کتاب سال اردبیل در فرهنگسرای بانوان این شهر اظهار کرد: استان اردبیل به دلیل هویت فرهنگی و ارزشی صبغه طولانی در تولید آثار مکتوب و شهرت مردم به

سیستم توزیع کتاب مطلوب نیست

ایسنا/اردبیل مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: سیستم توزیع کتاب مطلوب نیست و باید این فرآیند اصلاح شود.

عبدالله بحرالعلومی در آئین اختتامیه چهارمین جشن کتاب سال اردبیل در فرهنگسرای بانوان این شهر اظهار کرد: استان اردبیل به دلیل هویت فرهنگی و ارزشی صبغه طولانی در تولید آثار مکتوب و شهرت مردم به کتابخوانی برخوردار است و قطعا عادت به کتابخوانی باید بیش از این توسعه یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: حتی در گذشته برای افراد بی سواد هنر نقالی عامل موثری در انتقال مفاهیم بوده و سعی شده تا بهترین موضوعات و مسایل به مخاطبان منتقل شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با معیوب خواندن سیستم توزیع کتاب و ضرورت اصلاح در این فرآیند تصریح کرد: افزایش تیراژ کتاب نشان از استقبال مردم از کتاب است و در سال های اخیر خانواده ها به رغم مشکلات اقتصادی خانوادها رغبت زیادی به کتاب و امر مطالعه داشتند.

 

بحرالعلومی ضرورت راه اندازی کتابخانه و قرائت خانه را در محلات و مناطق مختلف شهر یادآور شد و بیان کرد: بنده معتقد نیستم که سرانه مطالعه در کشور و استان اردبیل پائین است بلکه این سرانه را روبه رشد می بینم و تلاش و تکاپوی خانواده ها را در خرید کتاب برای فرزندانشان اعم از کتاب های آموزشی و کمک آموزشی مطلوب و مناسب می بینم.

 

وی رشد علمی ایران را در سال های اخیر مطلوب توصیف کرد و گفت: توسعه دانشگاه ها و افزایش جمعیت دانشجویی نشان می دهد که حرکت علمی کشور یک فرآیند مطلوبی را طی می کند و نسل آینده نسل خردمند و باذکاوتی خواهد بود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: ما نیازمند اصلاح در فرآیند نشر و توزیع کتاب هستیم تا در سریعترین زمان کتاب های تازه انتشار یافته به دست مردم برسد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح