کد خبر : 153083
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 16:37

سند جامع جوانان تدوین شده است

سند جامع جوانان تدوین شده است

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با تاکید استاندار اردبیل و برای سالجاری سند جامع برنامه‌‌های جوانان در بخش‌های مختلف تدوین و روز شنبه از آن رونمایی خواهد شد. به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در جلسه ساماندهی امور جوانان با تبریک هفته جوان اظهار کرد: ۳۸۰ برنامه در هفته جوان در

سند جامع جوانان تدوین شده است
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با تاکید استاندار اردبیل و برای سالجاری سند جامع برنامه‌‌های جوانان در بخش‌های مختلف تدوین و روز شنبه از آن رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در جلسه ساماندهی امور جوانان با تبریک هفته جوان اظهار کرد: ۳۸۰ برنامه در هفته جوان در سطح استان اردبیل در حال برگزاری است که ۶۰ عنوان برنامه در مرکز استان و ۳۲۰ عنوان برنامه نیز در شهرستان‌های مختلف در حال برگزاری است.
وی به مشارکت ۱۶ هزار نفر از جوانان استان اردبیل در برگزاری این برنامه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد این جوانان با سازمان‌های مردم‌نهاد ارتباط تنگاتنگی دارند و به طور میانگین ۵ درصد جمعیت جوان استان به صورت خودجوش و در قالب این برنامه‌ها حضوری فعال خواهند داشت.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته جوان برنامه‌های متنوعی در سطح استان در حال برگزاری است که افتتاح خانه جوان را در نمین در روزهای گذشته شاهد بودیم و در هفته آینده نیز خانه جوان خلخال به عنوان سومین خانه جوان استان اردبیل افتتاح خواهد شد.
آقاخانی در ادامه بیان کرد: در گرامیداشت این هفته رونمایی از سند جامع جوانان انجام شده و در این هفته طرح هر جوان یک نهال به یاد شهدای گرانقدر اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
وی ادامه داد: تجلیل از مفاخر در خانه صادقیه و همچنین آئین تجلیل از جوانان ورزشکار و نخبه استان در مجتمع فدک برگزار شده و در گرامیداشت هفته جوان از جوانان فعال در عرصه‌های مختلف تقدیری شایسته خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مورد سند جامع جوانان نیز گفت: این سند در ۱۱ محور آماده شده که روز شنبه با حضور مسئولان استان از آن رونمایی خواهد شد که شامل توسعه برنامه‌های جوانان در حوزه‌های اشتغال، ازدواج، تامین مسکن، ارتقای سلامت و آگاهی جوانان، افزایش مشارک جوانان در عرصه‌های مختلف، اوقات فراغت و همچنین بحث سرمایه‌های اجتماعی است که تلاش می‌کنیم در این برنامه‌ها از ظرفیت جوانان در سالجاری بهتر و بیشتر استفاده کنیم.
در این جلسه تعدادی از جوانان و مسئولان سمن‌های فعال در حوزه جوان دیدگاه‌های خود را در مورد فعالیت مجمع مشورتی جوانان مطرح کردند که در این بین رئیس سمن‌های استان اردبیل اظهار کرد: ما انتظار داریم در کنار ایجاد اشتغال برای جوانان به عنوان یک امر مهم و زیربنایی به تامین مسکن و سرپناه برای جوان نیز اقدامی عاجل انجام شود.
تقی‌زاده بیان کرد: با وام ۶۰ میلیون تومان زوج‌های جوان نمی‌توانند مسکنی را تهیه کنند چرا که هزینه تامین جهیزیه و خرید مسکن بسیار بالا رفته و به راحتی جوانان نمی‌توانند حتی به اجاره و رهن مسکن اقدام کنند.
وی در ادامه از پیشنهاد تشکیل پارلمان جوانان با حضور ۸۴ نفر از جوانان شهرستان‌های مختلف خبر داد و گفت: به جای مجمع مشوری جوانان بهتر است پارلمان جوانان تشکیل شود تا از هر شهرستان به تعداد مشخص شده جوانان به جلسات دعوت شوند تا به صورت ماهانه با برگزاری جلسات بخشی از مشکلا و نارسائی‌ها در حوزه جوانان مطرح شده و نسبت به آن اقداماتی انجام شود.
در ادامه توحید مهدوی، راشد و صادقی از مسئولان سمن‌های فعال در حوزه جوانان دیدگاه‌های خود را در مورد تشکیل مجمع مشورتی جوانان یا پارلمان جوانان مطرح کردند که در سخنان آنها بدون ذکر نام به تشکیل هر چه سریعتر این مجموعه‌ها در راستای مشورت دادن به مدیران و مسئولان در راستای حل مشکلات جوانان تاکید شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح