کد خبر : 79968
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 18:59

ساعات کار ادارات در استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ساعات کار ادارات در استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تغییر ساعات کار ادارات در سطح این استان خبر داد. کیامرث حاجی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در نشست اضطراری ستاد بحران استان به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی ساعت کار ادارات در سطح مناطق سردسیری و گرمسیری استان

ساعات کار ادارات در استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تغییر ساعات کار ادارات در سطح این استان خبر داد.

کیامرث حاجی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در نشست اضطراری ستاد بحران استان به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی ساعت کار ادارات در سطح مناطق سردسیری و گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.
وی اظهار کرد: ساعت کار ادارات در همه مناطق سردسیری و گرمسیری این استان از ساعت ۶ و نیم صبح تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این تغییرات تا ۱۵ شهریورماه خواهند بود، عنوان کرد: روزهای پنج شنبه هر هفته در همه نقاط این استان تعطیل است.
حاجی زاده بیان کرد: تغییر ساعت ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد با تصمیم شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان و تایید استاندار محترم، جهت صرفه جویی و کاهش مصرف انرژی و رفاه حال مردم اتخاذ شده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح