کد خبر : 69193
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 22:27

«زاویه» جدید شروع می‌شود

«زاویه» جدید شروع می‌شود

اولین قسمت از فصل شانزدهم برنامهٔ⁧ «زاویه»، دوم تیر ماه از ساعت ۲۲ با اجرای ⁧عطاءالله بیگدلی از ⁧شبکه چهار ⁩سیما پخش خواهد شد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در این قسمت احمد نادری و وحید شالچی درباره‌ی «معضل اعتماد اجتماعی در ایران» گفتگو خواهند کرد. برنامه «زاویه» در این هفته

«زاویه» جدید شروع می‌شود

اولین قسمت از فصل شانزدهم برنامهٔ⁧ «زاویه»، دوم تیر ماه از ساعت ۲۲ با اجرای ⁧عطاءالله بیگدلی از ⁧شبکه چهار ⁩سیما پخش خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در این قسمت احمد نادری و وحید شالچی درباره‌ی «معضل اعتماد اجتماعی در ایران» گفتگو خواهند کرد.
برنامه «زاویه» در این هفته چند مساله‌محوری را مورد بحث قرار خواهد داد: نخست اینکه چه تغییری در وضعیت اعتماد اجتماعی به طور عام و سرمایه اجتماعی دولت‌ها به طور خاص در سالهای اخیر اتفاق افتاده است؟ دوم، اقتصاد سیاسی دولت ها چه نقشی در ایجاد این تغییرات ایفا کرده است؟ و در نهایت اینکه آیا میان مردم و حاکمیت از حیث ارزش های فرهنگی و سیاسی گسستی به وجود آمده است یا خیر؟
احمد نادری استادیار مردم‌شناسی دانشگاه تهران و وحید شالچی دانشیار جامعه شناسی دانشگاه علامه طباطبایی است.
مجله علوم انسانی «زاویه» کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیماست که هر چهارشنبه با یک موضوع داغ به گفتگو و مناظره می پردازد.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح