کد خبر : 151056
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 15:53

رژه خدمت در آق‌قلا برگزار شد

رژه خدمت در آق‌قلا برگزار شد

مراسم متمرکز رژه خدمت نیروهای مسلح به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی در منطقه سیل زده آق قلا برگزار شد. به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، سرپرست استانداری گلستان در این مراسم اظهار کرد: ارتش در طول ۸ سال دفاع مقدس، جانانه در کنار سایر نیروهای مسلح از جمله سپاه و بسیج در دفاع

رژه خدمت در آق‌قلا برگزار شد
مراسم متمرکز رژه خدمت نیروهای مسلح به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی در منطقه سیل زده آق قلا برگزار شد.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، سرپرست استانداری گلستان در این مراسم اظهار کرد: ارتش در طول ۸ سال دفاع مقدس، جانانه در کنار سایر نیروهای مسلح از جمله سپاه و بسیج در دفاع از این مرز و بوم نقش ارزنده ای را ایفا کرد.

میرمحمد غراوی با تاکید بر اینکه مردم همواره نشان دادند زیر بار سلطه بیگانگان نخواهند رفت، گفت: علت اصلی مخالفت استکبار با ما نیز همینجا نشات می گیرد که آنها تصور می کنند باید سلطه پذیر و تحت امرشان باشیم.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در زمان بلایای طبیعی نیز همواره در کنار مردم بودند، افزود: در سیل گلستان نیروهای مسلح با تمامی توان و امکانات وارد عمل شدند.

غراوی خاطرنشان کرد: اگرچه سردمداران استکبار خصوصا رئیس جمهور آمریکا تلاش می کنند که وحدت و انسجام بین نیروهای مسلح را خدشته دار کنند، اما این تیزهوشی فرماندهان ارتش و سپاه بود که بعد از اقدام مذبوهانه ترامپ، وحدت و انسجام و برادری خود را به هم ثابت کردند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که انسجام و وحدت بین مردم حاکم است، ‌استکبار جهانی هرگز نمی تواند رخنه ای در کشور ایجاد کند و هر تصمیم غلطی هم بگیرد به خودش باز خواهد گشت.
سرپرست استانداری گلستان بیان کرد: امسال به جای اینکه رژه نیروهای مسلح را داشته باشیم، مقرر شد رژه خودروهای حامل کمک های غذایی و اقلام مورد نیاز مردم آسیب دیده ازسیل را داشته باشیم.منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح