کد خبر : 112262
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 23:16

رهاسازی ٩ خودرو از مسیر سیلاب

رهاسازی ٩ خودرو از مسیر سیلاب

رئیس سازمان امداد و نجات از آبگرفتگی و انجام عملیات تخلیه آب از ٢۴ منزل مسکونی خبر داد. مرتضی سلیمی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: طی ۴٨ ساعت گذشته ١٢ استان از جمله آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کهگیلویه

رهاسازی ٩ خودرو از مسیر سیلاب

رئیس سازمان امداد و نجات از آبگرفتگی و انجام عملیات تخلیه آب از ٢۴ منزل مسکونی خبر داد.

مرتضی سلیمی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: طی ۴٨ ساعت گذشته ١٢ استان از جمله آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و یزد درگیر حوادث جوی شدند.

وی با بیان اینکه بر همین اساس در ٢۴ شهر و روستا و پنج محورکوهستانی امدادرسانی‌های لازم انجام شد، گفت: طی این اقدامات به ٢٧۵ نفر امداد رسانی و برای شش نفر اسکان اضطراری فراهم شد همچنین ٢٩نفر نیز از نقاط پرخطر به مناطق امن منتقل شدند.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: در برخی از منازل مسکونی نیز مواردی از آبگرفتگی وجود داشت که در همین راستا عملیات تخلیه آب از ٢۴ واحد مسکونی انجام شد. طی ۴٨ ساعت گذشته ٩ دستگاه خودرو نیز توسط نجاتگران از مسیر سیلاب رهاسازی شده است.

به گفته وی طی انجام این اقدامات ١۴٠ نفر در ٢٨ تیم امدادگر و نجاتگر حضور داشتند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح