راهیابی ۱۰ ایده برتر به مراکز رشد در رویداد “مدارس تابستانه داغ مهارتی”
رئیس دانشگاه فنی و حرفهای خوزستان با اشاره به برگزاری رویداد مجازی “مدارس تابستانه داغ مهارتی”، گفت: با داوریهای صورت گرفته توسط ۹ داور تخصصی، تعداد ۴۳ ایده به مرحله نهایی رویداد راه یافتند که در مراسم اختتامیه ۱۰ ایده برتر جهت دریافت جوایز و راهیابی به مراکز رشد انتخاب شدند. سید بهزاد علوی
رئیس دانشگاه فنی و حرفهای خوزستان با اشاره به برگزاری رویداد مجازی “مدارس تابستانه داغ مهارتی”، گفت: با داوریهای صورت گرفته توسط ۹ داور تخصصی، تعداد ۴۳ ایده به مرحله نهایی رویداد راه یافتند که در مراسم اختتامیه ۱۰ ایده برتر جهت دریافت جوایز و راهیابی به مراکز رشد انتخاب شدند.
وی افزود: در برگزاری رویداد “مدارس تابستانه داغ مهارتی”، سعی در بهره گیری از مزیت هم افزایی فعالیت های میان رشته ای در جهت مزیت آفرینی و خلق ارزش در حوزه های گوناگون کسب و کار است.
رئیس دانشگاه فنی و حرفهای خوزستان با اشاره به مخاطبان این رویداد، گفت: مخاطبان این رویداد متناسب با سطح و زمینه تخصصی، تیم هایی مشتمل بر دانشجویان، دانش آموختگان، اعضای هیأت علمی و مدرسین، کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای و صاحبان صنعت و حرفه هستند.
علوی با اشاره به محورهای این رویداد ادامه داد: محورهای تخصصی ایده ها شامل کسب و کارهای دیجیتال، کشاورزی و گیاهان دارویی، هنر، طراحی، مد و لباس، مکانیک و صنایع خودرو، مواد و صنایع شیمیایی، الکترونیک و فناوری اطلاعات بود.
وی با اشاره به راه یافتن ۱۴۵ ایده به مرحله پیش رویداد اولین رویداد مدارس تابستانه داغ مهارتی، افزود: در طول این سه روز گردهمایی مجازی به دنبال ارتباط مستمر منتورها (مربیان) که شامل ۵ منتور عمومی و ۹ منتور تخصصی منتخب از بهترین اساتید دانشگاه است، با شرکت کنندگان، از میان ۳۰۶ ایده دریافتی در مرحله ثبت نام، تعداد ۱۴۵ ایده به مرحله پیش رویداد راه یافتند. همچنین در خلال این مدت به منظور آشنایی بیشتر با فرآیندهای ایدهپردازی و تجاری سازی ایده ها، هفت کارگاه آموزشی برگزار شد.
رئیس دانشگاه فنی و حرفهای خوزستان در پایان گفت: سرانجام با داوری های صورت گرفته توسط ۹ داور تخصصی، تعداد ۴۳ ایده به مرحله نهایی رویداد راه یافتند که در مراسم اختتامیه ۱۰ ایده برتر جهت دریافت جوایز و راهیابی به مراکز رشد انتخاب شدند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰