کد خبر : 78113
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 20:52

دولت در تصویب تسهیلات بازسازی مسکن زلزله زدگان گرمه سریع تر عمل کند

دولت در تصویب تسهیلات بازسازی مسکن زلزله زدگان گرمه سریع تر عمل کند

ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان تاکید کرد: دولت در تصویب تسهیلات بازسازی مسکن زلزله زدگان گرمه سریع تر عمل کند. محمد پاکمهر در جلسه شورای برنامه ریزی که ۱۲ تیرماه در محل استانداری برگزار شد، گفت: به نظر می رسد آنتن هیات دولت در رابطه با

دولت در تصویب تسهیلات بازسازی مسکن زلزله زدگان گرمه سریع تر عمل کند

ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان تاکید کرد: دولت در تصویب تسهیلات بازسازی مسکن زلزله زدگان گرمه سریع تر عمل کند.

محمد پاکمهر در جلسه شورای برنامه ریزی که ۱۲ تیرماه در محل استانداری برگزار شد، گفت: به نظر می رسد آنتن هیات دولت در رابطه با جیران خسارت های زلزله زدگان گرمه ای دیر فعال شده است و شاید به علت این بوده که این زلزله تلفات جانی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: این زلزله تلنگری بود تا خانه های خشتی و گلی فراوانی که دچار آسیب شده اند، بازسازی و مقاوم شوند.

پاکمهر تصریح کرد: زلزله زدگان گرمه و جاجرمی محروم و گرفتار هستند و نیاز به حمایت دارند و پیگیری ها برای رسیدگی به آن ها انجام شده و این مسئله فردا در جلسه هیات دولت مطرح خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر شرایط زلزله زدگان خوب نیست، زلزله زدگانی که در چادر زندگی می کنند به علت گرمای شدید هوا به مشکل خورده اند.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان افزود: باید تسهیلات نوسازی مسکن زلزله زدگان گرمه و جاجرمی به زودی مصوب و عملیات ساخت و ساز هرچه سریع تر آغاز شود چراکه دو ماه دیگر فصل سرما در این استان فرا می رسد و به طور حتم این افراد بعد از سپری کرده هوای گرم باید با سرما دست و پنجه نرم کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح