کد خبر : 18061
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 19:38

دستگیری دو جاعل حرفه ای در قم

دستگیری دو جاعل حرفه ای در قم

جانشین فرمانده انتظامی قم گفت: ۲ جاعل حرفه‌ای که در سایت‌های دیوار و شیپور، فروشندگان وام را شناسایی و با ارائه مدارک جعلی از ۲۰ تَن وام های ۵۰۰ میلیون ریالی اخذ کرده و متواری بودند توسط پلیس استان دستگیر شدند. به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ بهادر اسماعیلی‌

دستگیری دو جاعل حرفه ای در قم

جانشین فرمانده انتظامی قم گفت: ۲ جاعل حرفه‌ای که در سایت‌های دیوار و شیپور، فروشندگان وام را شناسایی و با ارائه مدارک جعلی از ۲۰ تَن وام های ۵۰۰ میلیون ریالی اخذ کرده و متواری بودند توسط پلیس استان دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ بهادر اسماعیلی‌ در گفت و گویی اظهارکرد: با تلاش اطلاعاتی مأموران کلانتری ۱۲ شهید ایمانی، ۲ جاعل حرفه ای در یکی از هتل ها در هسته مرکزی شهر قم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی استان دستگیر شدند.

وی افزود: طی بازرسی صورت گرفته از محل موصوف، تعدادی اوراق، مدارک جعلی، چند جلد دسته چک، یک دستگاه پرینتر رنگی و ۲ عدد ذره بین دستی کشف و در ادامه متهمان جهت انجام تحقیق‌های تخصصی به پلیس آگاهی استان انتقال پیدا کردند.

وی گفت: سپس در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی، هویت اصلی این افراد فاش و مشخص شد آنها در سایت های دیوار و شیپور با شناسایی فروشندگان وام در ازای پرداخت وجه، وام افراد را دریافت و با ارائه مدارک جعلی تاکنون از ۲۰ تَن وام های ۵۰۰ میلیون ریالی در مجموع ۱۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند.

اسماعیلی همچنین بیان کرد: متهمان در مواجهه با شواهد موجود به جرم خود اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح