کد خبر : 9533
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1400 - 22:20

در هر ساعت ۳ تولد در استان کرمان

در هر ساعت ۳ تولد در استان کرمان

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد موالید این بازه زمانی را ۷۸ مورد اعلام کرد و گفت: هزار و ۵۲۰ بازدید بهداشتی صورت گرفته که منجر به تعطیل شدن ۷ مرکز متخلف شد. همچنین ۳۲ مورد بازدید در حوزه غذا و دارو انجام شده است. دکتر “محمد صابری”

در هر ساعت ۳ تولد در استان کرمان

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد موالید این بازه زمانی را ۷۸ مورد اعلام کرد و گفت: هزار و ۵۲۰ بازدید بهداشتی صورت گرفته که منجر به تعطیل شدن ۷ مرکز متخلف شد. همچنین ۳۲ مورد بازدید در حوزه غذا و دارو انجام شده است.

دکتر “محمد صابری” در گفت و گو با ایسنا، درباره آمار سلامت استان کرمان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه اول فروردین ماه لغایت ۷ و ۳۰ دقیقه، دوم فروردین ماه گفت: در این بازه زمانی متاسفانه ۱۲ نفر فوت کرده اند که ۲ نفر آنها به دلیل حوادث ترافیکی جان باختند.

وی از انتقال ۱۱۴ مصدوم تصادفی و ۱۶۹ بیمار غیرتصادفی توسط اورژانس ۱۱۵ در این ۲۴ ساعته خبرداد و اظهار کرد: ۳۰ مصدوم تصادفی و ۱۹۰ بیمار غیرتصادفی در محل درمان شده اند.

رییس اورژانس کرمان از ۴۰ مورد بازدید از بیمارستان ها و پایگاه های اورژانس سخن به میان آورد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ هزار و ۶۱۳ نفر به اورژانس بیمارستان ها مراجعه کرده اند که ۶ هزار و ۵۰۸ نفر آنها به صورت سرپایی درمان شده اند و ۴۸ نفر آنها به بخش های ویژه و ۳۳۸ نفر آنها به بخش های عادی منتقل شدند.

وی تعداد موالید این بازه زمانی را ۷۸ مورد اعلام کرد و ادامه داد: هزار و ۵۲۰ بازدید بهداشتی صورت گرفته که منجر به تعطیل شدن ۷ مرکز متخلف شد. همچنین ۳۲ مورد بازدید در حوزه غذا و دارو انجام شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح