خدمات پشتیبانی مشکلات آیفون چیست؟
اپل یکی از بزرگترین شرکتهای سازنده محصولات دیجیتال است که امروزه آن را با گوشیهای آیفون و مک میشناسند، این کمپانی بارها اعلام کرده که محصولات خود را در بالاترین کیفیت ممکن ارائه میدهد تا نیازی به پشتیبانی اپل نداشته باشند، اما با اندکی تامل میتوانیم به این اصل پی ببریم که هر دیوایسی
اپل یکی از بزرگترین شرکتهای سازنده محصولات دیجیتال است که امروزه آن را با گوشیهای آیفون و مک میشناسند، این کمپانی بارها اعلام کرده که محصولات خود را در بالاترین کیفیت ممکن ارائه میدهد تا نیازی به پشتیبانی اپل نداشته باشند، اما با اندکی تامل میتوانیم به این اصل پی ببریم که هر دیوایسی بعد از مدتی با مشکل مواجه میشود و نیاز به مکانی است که خدمات پشتیبانی مشکلات آیفون و مک را ارائه میدهد.
به عنوان مثال در این چند روز که اینترنت به شدت کند شده، سوالاتی نظیر ( چرا اپ استور کانکت نمیشه؟ ، چرا نمیتوانم از اپل استور برنامه دانلود کنم، آپدیت جدید ایفون رو چطوری بگیرم؟ و…) بخش بزرگی از مجموعه پرسشهایی است که از کارشناسان رایانه کمک به صورت روزانه پرسیده میشود. شما نیز برای حل مشکلات موبایلی و کامپیوتری خود میتوانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۵۴۰ از طریق تلفن های ثابت و شماره ۰۲۱۷۱۲۹ از طریق موبایل با رایانه کمک در ارتباط باشید.
به همین دلیل در ادامه قصد داریم به این سوال بپردازیم که خدمات پشتیبان اپل چیست و شامل چه بخشهای میشود، پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.
خدمات پشتیبانی مشکلات آیفون شامل چه بخشهای میشود؟
به طور کاربران اپل به دو دسته تقسیم میشوند، آنهایی که با مشکل آیفون روبرو شده اند و آنها که سوالی درباره گوشی آیفون دارند و میخواهند این ابهام را رفع کنند.
رفع مشکل گوشی اپل همیشه نیاز به یک متخصص حرفه ای در حوزه عیب یابی و رفع خطا آیفون دارد. بنابراین رایانه کمک با داشتن یک کادر متخصص به مشکلات کاربران رسیدگی کرده و خطا را رفع میکند خطاهای مانند (رفع مشکل اپل ایدی در ایران، باز نشدن اپ استور، وصل نشدن اینترنت دیتا آیفون و مشکلات ایجاد شده از تغییر تنظیمات پروکسی در آیفون) بخشی از مواردی است که توسط تیم فنی رایانه کمک به سرعت عیب یابی شده و رفع میشود.
از طرف دیگر پاسخ به سوالات اپل دسته بندی دیگری از کاربران است که اگر به آن توجه نشدن تبدیل به معضل بزرگی خواهد شد به همین دلیل کارشناسان پشتیبانی نرم افزای اپل در رایانه کمک به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به مشکلات کاربران هستند. سوالاتی مانند ( بسته های همراه اول برای آیفون، بهترین مرکز تعمیرات آیفون، ریست فکتوری ایفون، تغییر تنظیمات اینترنت، پاسخ به سوالات اپل واچ، ایرپاد و سایر گجتهای این کمپانی) بخشی از خدمات ارائه شده توسط خدمات کامپیوتری رایانه کمک است.
خدمات پشتیبانی مشکلات آیفون توسط چه افرادی انجام میشود؟
مجموعه ای که با نام پشتیبان اپل در ایران شناخته میشود لازم است یک سری استاندارد اولیه را داشته باشد تا کاربران از کیفیت کار آنها اطلاع داشته باشند. از همین جهت تیم فنی رایانه کمک با بیش از ۲ دهه فعالیت در زمینه رفع مشکل کامپیوتر و تلفن همراه توانسته است کارشناسان مختصص در حوزههای سخت افزاری و نرم افزاری را گردآوری کند به طوری که اگر هر کاربر ایرانی با مشکل در آیفون، یا مک، ایرپاد یا سایر محصولات اپل با مشکل روبرو میشود، کافی است با مجموعه رایانه کمک در ارتباط باشد.
بنابراین اگر در هر ساعت از شبانه روز با خطا یا سوال خاصی روبرو شده اید و نیاز مبرم به یک خدمات کامپیوتری دارید، بهترین کار این است که با بخش پشتیبانی ۲۴ ساعته اپل در ارتباط باشید و در کمترین هزینه و انرژی هر سوال یا مشکلی که دارید را با آنها در میان بگذارید.
اما این سوال پیش میآید که بهترین نمایندگی رسمی اپل در ایران کجاست؟
آیا رایانه کمک نمایندگی رسمی اپل در تهران است؟
در سالهای قبل به دلیل تحریم نبودن ایران، برخی از شرکتهای خارجی در ایران نمایندگی رسمی داشتند اما در طول این دهه تحریمهای مختلفی اعمال شده است به همین دلیل هیچ نمایندگی اپل نمیتواند به صورت رسمی فعالیت داشته باشد، بنابراین هر فروشگاهی که خود را نمایندگی رسمی اپل در تهران، کرج، مشهد و… مینامد مجوز رسمی از کمپانی اپل دریافت نکرده است.
اما شرکت رایانه کمک با دارا بودن تیم مجرب کامپیوتری، سالها در حوزه تعمیرات گوشی آیفون و مک فعالیت کرده اند و در کمترین زمان ممکن فرایند عیب یابی گوشی اپل شما را انجام داده و مشکل را رفع میکنند.
به همین دلیل است که کاربران از سرتاسر ایران به صورت روزانه برای حل خطا آیفون و مک و رفع مشکلات آن به صورت شبانه روزی با مجموعه ما در ارتباط هستند.
چطوری با کارشناسان پشتیبانی اپل رایانه کمک در ارتباط باشیم؟
راههای ارتباطی مختلفی برای پشتیبانی آنلاین اپل وجود دارد که در بخش زیر به آنها اشاره شده است کاربران بسته به ضرورت و نوع مشکل محصولات اپل خود میتوانید از راههای ارتباطی زیر استفاده کنند.
۱.چت با پشتیبانی اپل رایانه کمک
برای چت با واحد رفع مشکلات محصولات اپل دو روش ساده وجود دارد که یا میتوانید با وارد شدن به سایت رایانه کمک از بخش پشتیبانی آنلاین سایت با کارشناسان فنی کامپیوتر و تلفن همراه در ارتباط باشید و یا از بخش نظرات زیر مقالات مرتبط به اپل در سایت اصلی رایانه کمک، مشاوره آنلاین آیفون و مک دریافت کنید.
۲ . تماس با کارشناسان آیفون و مک مجموعه رایانه کمک
روش دیگر ارتباط با متخصصهای رفع مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه رایانه کمک این است که با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.
در صورتی که سوال راجب آیفون یا مک بوک دارید را از کارشناسان متخصص اپل پرسیده و مشاوره تلفنی دریافت کنید. تفاوت این روش با چت آنلاین با کارشناسان اپل این است که در این روش به صورت تخصصی مشکل شما بررسی میشود و تمام فرایند عیب یابی و رفع مشکل گوشی اپل شما توسط کارشناسان ما رفع خواهد شد.
بنابراین برای دریافت مشاوره فنی محصولات اپل و رفع ایرادادت ایفون و مک کافی با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۵۴۰ از تلفن ثابت و ۰۲۱۷۱۲۹ از طریق تلفن همراه تماس حاصل فرمایید.
جمع بندی
تمام تمرکز تیم رایانه کمک به عنوان پاسخگویی به مشکلات رایانه ای و تلفن همراه این است که بتوانید به تمام کاربران فارسی زبان در طول ۲ دهه فعالیت خود مشاوره تخصصی کامپیوتری و گوشی بدهیم تا اگر در هر زمان یا هر مکان با مشکل یا سوال خاصی درمورد دیوایس خود روبرو شده اند بدون نگرانی فقط با بهترین نمایندگی رسمی اپل در تهران در ارتباط باشند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰