کد خبر : 80658
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 21:22

حوادث رانندگی در زنجان، جان ۱۲ نفر را گرفت

حوادث رانندگی در زنجان، جان ۱۲ نفر را گرفت

ایسنا/زنجان رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: متاسفانه از ابتدای تیرماه تاکنون ۱۲ نفر در محورهای مواصلاتی استان زنجان بر اثر تصادف، جان خود را از دست دادند. ‌سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر تداوم محدودیت ترددهای شبانه، اظهار کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در همه شهرستان‌های استان زنجان

حوادث رانندگی در زنجان، جان ۱۲ نفر را گرفت

ایسنا/زنجان رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: متاسفانه از ابتدای تیرماه تاکنون ۱۲ نفر در محورهای مواصلاتی استان زنجان بر اثر تصادف، جان خود را از دست دادند.

‌سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر تداوم محدودیت ترددهای شبانه، اظهار کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در همه شهرستان‌های استان زنجان برقرار بوده و رعایت‌نکنندگان به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

وی در رابطه با محدودیت تردد بین شهرهای دارای وضعیت نارنجی در استان، افزود: در حال حاضر طبق مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، تردد غیرضروری و بدون داشتن مجوز در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرم‌دره که وضعیت نارنجی دارند، ممنوع بوده و متخلفان به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

این مسئول در رابطه با حادثه رانندگی رخ داده در اتوبان زنجان – تبریز، تصریح کرد: ساعت ۶ صبح امروز (۱۴ تیرماه) در کیلومتر ۶۰ اتوبان زنجان – تبریز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون به پژو ۲۰۶، خودروی ۲۰۶ آتش گرفت که راننده قبل از آتش‌سوزی موفق به خروج از ماشین شده ولی متاسفانه سرنشین جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس‌راه استان با بیان اینکه از ابتدای تیرماه تاکنون ۱۲ نفر بر اثر حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان زنجان جان باختند، خاطرنشان کرد: شهروندان با توجه به وضعیت بیماری کرونا از مسافرت رفتن پرهیز کنند و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در حین رانندگی، در صورت خواب‌آلود بودن استراحت کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح