کد خبر : 120767
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 23:10

حسینی: تساوی دربی عادلانه بود

حسینی: تساوی دربی عادلانه بود

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دربی اصفهان همیشه از دیگر دربی‌ها بالاتر است و تساوی امروز عادلانه بود. به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، سیدمحمدرضا حسینی پس از تساوی تیمش در دربی اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و از لحاظ فنی بار بالایی داشت‌. خوشحال هستیم که سال جدید را با باخت شروع نکردیم. با

حسینی: تساوی دربی عادلانه بود
بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دربی اصفهان همیشه از دیگر دربی‌ها بالاتر است و تساوی امروز عادلانه بود.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، سیدمحمدرضا حسینی پس از تساوی تیمش در دربی اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و از لحاظ فنی بار بالایی داشت‌. خوشحال هستیم که سال جدید را با باخت شروع نکردیم. با توجه به بازی برابر هواداران پرشور سپاهان و این تیم مدعی نتیجه راضی کننده بود.
وی ادامه داد:  بازی از سمت تیم ما نیز خوب انجام شد و تساوی عادلانه بود. البته می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی با یک تیم خوب به نتیجه مناسب رسیدیم.
بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: دربی اصفهان همیشه از لحاظ فنی بالاتر از دیگر دربی‌ها است. فکر می‌کنم مردم امروز از دیدن بازی لذت بردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح