کد خبر : 14097
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 2:55

حالِ “کنگاور” خوب نیست

حالِ “کنگاور” خوب نیست

 فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به تشدید وضعیت کرونا در این شهرستان، از تمام افراد خواست به این شهرستان سفر نکنند. فرزاد الماسی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش موارد بستری کرونا در این شهرستان، گفت: متاسفانه به دلیل شلوغی بازار و عادی انگاری مسئله کرونا در میان مردم شهرستان و

حالِ "کنگاور" خوب نیست

 فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به تشدید وضعیت کرونا در این شهرستان، از تمام افراد خواست به این شهرستان سفر نکنند.

فرزاد الماسی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش موارد بستری کرونا در این شهرستان، گفت: متاسفانه به دلیل شلوغی بازار و عادی انگاری مسئله کرونا در میان مردم شهرستان و کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، شاهد سیر افزایشی کرونا در شهرستان هستیم.

وی افزود: کنگاور پیشانی استان است و در مسیر چهارراه اصلی قرار دارد و از طرف سنقر و کلیایی، نهاوند، اسلام آبادغرب، تویسرکان و … ورودی داریم و همین ترددها موجب شده آمار کرونا در شهرستان صعودی شود.

الماسی گفت: چنانچه ترددها ادامه داشته باشد و مردم نسبت به رعایت  پروتکل های بهداشتی بی توجه باشند، این احتمال وجود دارد که گرفتار پیک چهارم کرونا شویم.

فرماندار کنگاور تصریح کرد: اگر مسافرت های نوروزی و دورهمی‌ها و مهمانی‌ها همچنان ادامه داشته باشد، این انتظار هست که در روزهای آتی وضعیت کرونا در شهرستان به رنگ “نارنجی” درآید.

وی افزود: مردم کنگاور مردمان خونگرم و مهمان نوازی هستند، اما در این شرایط و با وجود بیماری خطرناکی به اسم کرونا، از تمام افرادی که قصد سفر به شهرستان را دارند می خواهیم که به کنگاور نیایند.

الماسی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با هماهنگی‌های صورت گرفته نیروهای پلیس راه در ورودی های شهرستان از ورود خودروهای با پلاک نارنجی و قرمز به شهرستان جلوگیری می کنند.

این مسئول افزود: همچنین با هماهنگی های صورت گرفته از هرگونه چادر زدن در پارک ها و تفرجگاه های شهرستان جلوگیری می شود.

فرماندار کنگاور گفت: این انتظار هست که هم مردم خود شهرستان و هم مسافرانی که قصد سفر به این شهرستان را دارند متوجه خطر کرونا باشند و در این ایام تعطیلات در خانه مانده و از گسترش هرچه بیشتر این ویروس پیشگیری کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح