کد خبر : 12067
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 23:27

حاج حمید فروشی به قافله ی شهدا پیوست

حاج حمید فروشی به قافله ی شهدا پیوست

 جانباز گرانقدر ۷۰ درصد و خادم الشهدا «حاج حمید فروشی» از جانبازان استان ایلام به یاران شهیدش پیوست. جانباز شهید والامقام «حاج حمید فروشی» در سال ۱۳۳۸ در شهرستان ملکشاهی دیده به جهان گشود و در ۱۸ مردادماه سال ۶۷، در سن ۲۹ سالگی در منطقه جنگی صالح آباد، بر اثر اصابت گلوله مستقیم دشمن بعثی قطع

حاج حمید فروشی به قافله ی شهدا پیوست

 جانباز گرانقدر ۷۰ درصد و خادم الشهدا «حاج حمید فروشی» از جانبازان استان ایلام به یاران شهیدش پیوست.

جانباز شهید والامقام «حاج حمید فروشی» در سال ۱۳۳۸ در شهرستان ملکشاهی دیده به جهان گشود و در ۱۸ مردادماه سال ۶۷، در سن ۲۹ سالگی در منطقه جنگی صالح آباد، بر اثر اصابت گلوله مستقیم دشمن بعثی قطع نخاع و به مقام پرافتخار جانبازی نائل شد.

شهید «حاج حمید فروشی» سرانجام پس از تحمل بیش از ۳۲ سال درد و رنج ناشی از مجروحیت، روز یکشنبه ۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در سن ۶۲ سالگی بر اثر سکته مغزی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست.

سعید اوحدی، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به شرح زیر  وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر «حمید فروشی» را تهنیت گفت.
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم جانباز شهید گرانقدر حمید فروشی
سلامٌ علیکم
جانبازان معظم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایمان و اعتقادی راسخ و فداکاری و ایثار در برهه‌های مختلف و به ویژه در هشت سال دفاع مقدس افتخارآفرین شدند و امروز مایه فخر و غرور ملت شریف ایران هستند. آنان همواره صبر و شکیبایی را پیشه خود قرار دادند و از همه توان خود در پیشبرد اهداف نظام و پاسداشت آرمان‌های آن گام برداشتند. به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «جانبازان ما، در تمام دوران جانبازی در حال مجاهدتند. این فضیلت، مخصوص آنها و کسان و همسران و خانواده‌هایشان است، تا وقتی که ان‌شاءالله سلامت و عافیت پیدا کنند.»
به یقین جانبازان با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشتند و اجر ایمان و مجاهدتشان، روح پر تمنای آنان را به همرزمان شهیدشان واصل می‌کند. وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر «حمید فروشی» تهنیت باد که شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود. ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.
روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح