کد خبر : 140545
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 - 18:50

جهش تعلیم و تربیت در دوران کرونا به دست فرهنگیان راهبری می‌شود

جهش تعلیم و تربیت در دوران کرونا به دست فرهنگیان راهبری می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه جهش تعلیم و تربیت در دوران کرونا به دست فرهنگیان راهبری می‌شود، گفت: کرونا یک جهش را رقم زد و ما باید راهبران این جهش باشیم. محسن حاجی میرزایی روز دوشنبه در اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش استان در محل باشگاه فرهنگیان تبریز تغییر اهداف آموزش

جهش تعلیم و تربیت در دوران کرونا به دست فرهنگیان راهبری می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه جهش تعلیم و تربیت در دوران کرونا به دست فرهنگیان راهبری می‌شود، گفت: کرونا یک جهش را رقم زد و ما باید راهبران این جهش باشیم.

محسن حاجی میرزایی روز دوشنبه در اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش استان در محل باشگاه فرهنگیان تبریز تغییر اهداف آموزش و پرورش و اولویت‌ها را غفلت اصلی از رسالت دستگاه تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: هیچ نهادی بالقوه‌تر از آموزش و پرورش نیست.

وی، دستگاه تعلیم و تربیت را رکن اصلی کشور دانست و افزود: اهداف نظام و آرمان امام و انقلاب در این نهاد به انجام می‌رسد.

وی با مطرح کردن این سوال که “توجه کنیم ماموریت اصلی ما چیست؟”، بیان کرد: باید گفتمان را معطوف به مسائل مهم آموزش و پرورش کنیم.

حاجی میرزایی، تحول در آموزش و پرورش را مشروط بر تحول نیروی انسانی سیستم عنوان کرد و گفت: باید بر توان و پتانسیل خود اتکا کنیم و از همه توانایی‌های خود حداکثر بهره را ببریم.

وی با اشاره به تاثیراتی که بحران کرونا بر امر آموزش گذاشت، یادآور شد: این پیشامد توجه مردم به آموزش و پرورش و تلاش‌های معلمان و فرهنگیان را شفاف‌تر کرده است.

وزیر آموزش و پرورش، تغییر و تحول با کیفیت را منوط به معلم با کیفیت دانست و گفت: باید نوع نگرش به مسائل تغییر یابد و انعطاف داشتن در مسیر راه مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این اجلاس گفت: به همت مدیران نواحی و مناطق توانستیم در زیست بوم جدید شرایط عملکرد خوبی داشته ‌باشیم، به طوری که کسب رتبه اول در جذب پیش دبستانی، رتبه دوم‌ نانو، پیشتاز در تولید محتوا و اجرای طرح آجر به آجر به یاری مدیران محقق شد.

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، جعفر پاشایی اضافه کرد: نظارت فرآیندی بر آموزش غیرحضوری(سنجشگران کیفیت آموزش مجازی) در فاز اول انجام پذیرفته و فاز دوم در حال انجام و فاز سوم در آینده انجام خواهد گرفت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح