کد خبر : 72344
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 19:07

جهاد دانشگاهی می‌‎تواند در طرح توسعه پایدار منظومه روستایی اقدامات خوبی انجام دهد

جهاد دانشگاهی می‌‎تواند در طرح توسعه پایدار منظومه روستایی اقدامات خوبی انجام دهد

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: جهاد دانشگاهی می‌‎تواند در راستای طرح‎ توسعه پایدار منظومه روستایی اقدامات خوبی انجام دهد. مهندس مسعود رضایی در نشست با دکتر سلاحورزیان، سرپرست جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: امیدواریم خروجی این جلسات برای مردم به عنوان ولی نعمتان ما کار مشترک خوبی باشد که سبب دلگرمی ملت به نظام، تقویت

جهاد دانشگاهی می‌‎تواند در طرح توسعه پایدار منظومه روستایی اقدامات خوبی انجام دهد

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: جهاد دانشگاهی می‌‎تواند در راستای طرح‎ توسعه پایدار منظومه روستایی اقدامات خوبی انجام دهد.

مهندس مسعود رضایی در نشست با دکتر سلاحورزیان، سرپرست جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: امیدواریم خروجی این جلسات برای مردم به عنوان ولی نعمتان ما کار مشترک خوبی باشد که سبب دلگرمی ملت به نظام، تقویت خون شهدا و بنیان جمهوری اسلامی شود.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه‌‎های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی فعالیت می‌‎کند، ادامه داد: در این راستا می‎‌توانیم اقدامات مشترک و موثر زیادی انجام دهیم.

رضایی با یادآوری اینکه بنیاد مسکن و جهاد دانشگاهی از قبل نیز همکاری‌‎هایی با هم داشته‌‎اند، اضافه کرد: زمینه کار از قبل وجود داشته و اقداماتی نیز صورت پذیرفته که امیدواریم ادامه داشته باشند چراکه به عنوان یک نهاد انقلابی و غیردولتی دارای جسارت و سماجت در انجام کارهاست.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات ارزشمندی که انجام داده‎‌ایم تهیه و اجرای طرح هادی بوده که جزو افتخارات ما محسوب می‌‎شود چراکه حاصل کار مطالعه شده و کارشناسی است.

وی به طرح توسعه پایدار منظومه روستایی نیز اشاره کرد و گفت: بُعد کاری این طرح در حد یک تقسیمات سیاسی بخشی است که ضمن اجرایی شدن موجب تعامل و هم‌افزایی هرچه بیشتر و بهتر دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه پایدار و هدفمند روستاهای کشور می‎‌شود.

رضایی با بیان اینکه طرح‌‎های منظومه روستایی با هدف توانمندسازی روستاهای محروم در تمامی بخش‌‎ها و ایجاد اشتغال پایدار اجرا می شود، ادامه داد: جهاد دانشگاهی می‎‌تواند در این راستا اقدامات خوبی انجام دهد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح