کد خبر : 111541
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 21:35

توصیه آیت‌الله وحید خراسانی برای شب نیمه‌ شعبان

توصیه آیت‌الله وحید خراسانی برای شب نیمه‌ شعبان

آیت‌الله‌ وحید خراسانی، در آستانه‌ نیمه شعبان و ولادت حضرت بقیه الله الاعظم عجل‌الله‌تعالی‌فرجه و جهت رفع گرفتاری تمامی شیعیان و دوست‌داران آن حضرت پیامی صادرکرد. به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: ‌بسمه تعالی ابواب رحمت خداوند متعال، در شب نیمه‌ شعبان بر روی بندگان باز است. امیدواریم با توسّل به

توصیه آیت‌الله وحید خراسانی برای شب نیمه‌ شعبان

آیت‌الله‌ وحید خراسانی، در آستانه‌ نیمه شعبان و ولادت حضرت بقیه الله الاعظم عجل‌الله‌تعالی‌فرجه و جهت رفع گرفتاری تمامی شیعیان و دوست‌داران آن حضرت پیامی صادرکرد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

‌بسمه تعالی

ابواب رحمت خداوند متعال، در شب نیمه‌ شعبان بر روی بندگان باز است. امیدواریم با توسّل به حضرت ولی‌عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، رحمت واسعه‌ی پروردگار، شامل حالمان شده و این بلا رفع گردد.

از آن‌جا که دعای دسته جمعی، مورد تاکید و مقرون به استجابت است، توصیه می‌شود ان‌شاءالله همگان در منازل و در جمع خانوده، رأس ساعت یازده شب نیمه‌ی شعبان، دعای ” الهی عظم البلاء…” را خوانده و بعد از آن یک سوره‌ی حمد، به حضرت نرجس خاتون علیهاالسلام، مادر گرامی حضرت صاحب الزمان علیه‌السلام، نمایند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح