کد خبر : 35528
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 16:39

تهیه ۵۰ ویلچر از طریق کمپین جمع‌آوری در بطری اردبیل

تهیه ۵۰ ویلچر از طریق کمپین جمع‌آوری در بطری اردبیل

 مسئول کمپین جمع‌آوری در بطری پلاستیکی اردبیل از تهیه ۵۰ ویلچر به‌وسیله این کمپین و اهدای آن به بیماران نیازمند خبر داد. حسن صادقی اظهار کرد: با همکاری و تلاش‌های مردم نوع‌دوست توانسته‌ایم تعداد ۴۹ دستگاه ویلچر ساده، یک دستگاه ویلچر برقی، یک دستگاه یخچال و یک دستگاه ماشین لباس‌شویی تهیه و به نیازمندان اهدا

تهیه ۵۰ ویلچر از طریق کمپین جمع‌آوری در بطری اردبیل

 مسئول کمپین جمع‌آوری در بطری پلاستیکی اردبیل از تهیه ۵۰ ویلچر به‌وسیله این کمپین و اهدای آن به بیماران نیازمند خبر داد.

حسن صادقی اظهار کرد: با همکاری و تلاش‌های مردم نوع‌دوست توانسته‌ایم تعداد ۴۹ دستگاه ویلچر ساده، یک دستگاه ویلچر برقی، یک دستگاه یخچال و یک دستگاه ماشین لباس‌شویی تهیه و به نیازمندان اهدا کردیم.

وی با بیان اینکه برای تهیه هر دستگاه ویلچر حدوداً ۱۸۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم در بطری موردنیاز است، تصریح کرد: شناسایی نیازمندان و اهدا از طریق معرفی همراهان کمپین انجام می‌شود و علاوه بر معرفی، از طرف کمپین تحقیقات میدانی و محلی هم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این کمپین از اوایل سال ۱۳۹۴ در اردبیل کار خود را شروع کرد، افزود: هدف اولیه کمپین تفکیک زباله در مبدأ جهت فرهنگ‌سازی بازیافت بوده و اهداف نهایی کمپین فعالیت انسان‌دوستانه در جهت کمک به معلولان نیازمند جامعه و کمک به محیط‌زیست است.

به گفته صادقی، کمپین و اعضای آن بدون هزینه یک ریال صرفاً با استفاده از مواد دورریز بسیار مختصر که اصلاً به چشم نمی‌آید، توانستند کارهای بزرگ انجام دهند و جالب آنکه در بطری قبل از فعالیت و آشنایی افراد با شیوه فعالیت کمپین اهمیت چندانی نداشت ولی الان نقش اساسی در یک کار خیر بزرگ دارد.

مسئول کمپین جمع‌آوری در بطری پلاستیکی اردبیل تشریح کرد: اهداف کمپین جذابیت خاصی دارد که باعث شده است افراد را به خودش جذب کند و گاهاً اعضا چنان درگیر و علاقه‌مند می‌شوند که خودشان به مبلغان کمپین تبدیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای شناساندن اهداف و عملکرد کمپین از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنیم، از کانال‌ها مختلف استفاده کردیم و عمده اطلاع‌رسانی کمپین نیز از این طریق انجام می‌شود، تصریح کرد: در راستای اهداف کمپین و پیش برد این حرکت مردمی با مراجعه به مدارس جهت آشنایی و تشویق دانش‌آموزان و همچنین مراجعه به تالارهای پذیرایی و سالن‌های غذاخوری گام‌های موفق‌تری در این راستا برداشته شده است.

به گفته صادقی، باتوجه‌به اینکه وضعیت معیشتی مردم چندان مطلوب نیست نبایستی از آنها انتظار داشت که کمک‌های مالی زیادی انجام دهند ولی ازآنجایی‌که برای این کمپین نیاز به هزینه کرد مالی نیست همراهی و همکاری از تمام طیف‌ها و طبقات اجتماعی صورت می‌گیرد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود برنامه صندوق وام خانگی

تعمیر گیربکس لیفان

دمپر موتور مشعل

فتوسل مشعل

شیر فشار شکن

رله مشعل

شیر برقی گاز

امداد خودرو

قالیشویی شرق تهران

ساخت غرفه ارزان در نمایشگاه بین المللی

قهوه سوپریم دکتر بیز

قرص لاغری بلک اسلیم

قطعات کامپیوتر و سرور

واچ تایم یوتیوب

سلفون opp

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح