کد خبر : 110657
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 20:26

تمدید ۱۱۰ پروانه استاندارد در کردستان

تمدید ۱۱۰ پروانه استاندارد در کردستان

ایسنا/کردستان مدیرکل استاندارد استان کردستان، از تمدید ۱۱۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد محصولات مشمول استاندارد اجباری و دارای پروانه استاندارد تشویقی در سال ۹۸ خبر داد. ژیلا یزدانی امروز(۱۳ فروردین) اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۱۰۶ پروانه استاندارد اجباری و ۴ پروانه استاندارد تشویقی مربوط به فرآورده‌های تولید شده در واحدهای تولیدی و خدماتی استان

تمدید ۱۱۰ پروانه استاندارد در کردستان

ایسنا/کردستان مدیرکل استاندارد استان کردستان، از تمدید ۱۱۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد محصولات مشمول استاندارد اجباری و دارای پروانه استاندارد تشویقی در سال ۹۸ خبر داد.

ژیلا یزدانی امروز(۱۳ فروردین) اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۱۰۶ پروانه استاندارد اجباری و ۴ پروانه استاندارد تشویقی مربوط به فرآورده‌های تولید شده در واحدهای تولیدی و خدماتی استان کردستان تمدید شد.

وی افزود: تمدید پروانه استاندارد تنها برای واحدهایی امکان‌پذیر است که در مدت سه ساله اعتبار پروانه دارای استمرار کیفیت باشند و در بازرسی‌ها و نمونه‌برداری‌های مستمر انجام شده، عدم انطباق آنها کمتر از حد مجاز باشد.

مدیرکل استاندارد استان کردستان بیان کرد: بیشترین تمدید پروانه مربوط به  شهرستان سنندج با ۳۲ تمدید بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان، یزدانی عنوان کرد: در شهرستان‌های سقز، قروه، دهگلان و بیجار به ترتیب ۲۱، ۱۴، ۱۲ و ۷ تمدید پروانه داشته‌ایم، در صورتی‌که در شهرستان‌های بانه و مریوان هرکدام ۹ پروانه و همچنین شهرستان‌های دیواندره و کامیاران نیز هر کدام ۳ پروانه استاندارد تمدید شده است.

وی تاکید کرد: تعداد ۲۵ پروانه تعلیق شده، در سال گذشته با رفع نواقص و نتیجه آزمون منطبق با استاندارد آنها، رفع تعلیق شدند.

دریافت پروانه استاندارد  ۹۲ فرآورده در کردستان

مدیرکل استاندارد کردستان گفت: در سال ۹۸، تعداد ۷۰ پروانه استاندارد و ۲۲ مجوز برای فرآورده های تولید شده در واحدهای تولیدی و خدماتی استان کردستان صادر شد.

یزدانی با اشاره به واحدهایی که موفق به اخذ پروانه استاندارد شدند، عنوان کرد: بیشترین پروانه صادره با تعداد ۱۷ پروانه و ۵ مجوز مربوط به شهرستان سنندج بوده است که بعد از آن، شهرستان سقز با ۱۱ پروانه و ۶ مجوز، بیشترین صدور پروانه را داشته است.

وی ذکر کرد: در شهرستان دیواندره، بانه و کامیاران نیز به ترتیب ۹ پروانه و شش مجوز، هشت پروانه و دو مجوز و هفت پروانه استاندارد صادر شده است.

مدیرکل استاندارد استان کردستان با تاکید بر اینکه در سال ۹۸ تعداد صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد و مجوز نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن رشد بیشتری داشته است، خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های قروه و دهگلان به ترتیب پنج پروانه و ۲ مجوز و ۴ پروانه و ۳ مجوز جدید استاندارد صادر شده است.

وی در پایان یادآور شد: در شهرستان‌های مریوان و سروآباد نیز به ترتیب پنج و سه پروانه استاندارد جدید صادر شده است، همچنین کمترین صدور پروانه مربوط به شهرستان بیجار با تعداد یک پروانه و دو مجوز جدید بوده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح