کد خبر : 96947
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 23:31

تغییر زمان برگزاری جشنواره نقش تن پوش

تغییر زمان برگزاری جشنواره نقش تن پوش

عکس تزیینی است زمان برگزاری جشنواره ملی نقش تن پوش که پیش تر از ۱ تا ۵ مردادماه اعلام شده بود، به دلیل شرایط قرمز کرونایی و تعطیلی تهران به ویژه تعطیلی مجموعه خانه هنرمندان تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش،

تغییر زمان برگزاری جشنواره نقش تن پوش
عکس تزیینی است

زمان برگزاری جشنواره ملی نقش تن پوش که پیش تر از ۱ تا ۵ مردادماه اعلام شده بود، به دلیل شرایط قرمز کرونایی و تعطیلی تهران به ویژه تعطیلی مجموعه خانه هنرمندان تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش، زمان برگزاری نمایشگاه این رویداد را ۱ تا ۵ مردادماه و همچنین زمان برگزاری مراسم اعلام برگزیدگان را ۵ مرداد اعلام کرده بود که به دلیل شرایط ویژه ناشی از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی تهران به ویژه تعطیلی مجموعه خانه هنرمندان ایران تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

محل برگزاری نمایشگاه این رویداد گالری های بهار و نامی خانه هنرمندان ایران است که بعد از بهبود شرایط موجود و خارج شدن تهران از وضعیت قرمز، زمان جدید برگزاری آن اعلام خواهد شد.

هشتمین جشنواره نقش تن پوش به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک و حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانوده، معاونت فرهنگی وزات علوم، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه ها و دانشکده‌های هنری، ستاد فناوری های نرم و هویت ساز و به دبیری امین مختاری، در تابستان ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح