کد خبر : 126878
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 19:48

تعمیر موقت محور خرم‌آباد به پلدختر

تعمیر موقت محور خرم‌آباد به پلدختر

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از تعمیر موقت محور خرم‌آباد به پلدختر خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، رضا خالقی اظهار کرد: محور خرم‌آباد به پلدختر که در اثر سیل اخیر در منطقه چم حیدر تخریب شده بود با همت و تلاش کارکنان راه و شهرسازی استان و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و

تعمیر موقت محور خرم‌آباد به پلدختر
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از تعمیر موقت محور خرم‌آباد به پلدختر خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، رضا خالقی اظهار کرد: محور خرم‌آباد به پلدختر که در اثر سیل اخیر در منطقه چم حیدر تخریب شده بود با همت و تلاش کارکنان راه و شهرسازی استان و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و پیمانکاران و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت احداث راه موقت به طول ۴۰۰ متر(رفت و برگشت) ترمیم و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در طول این محور موقت یک دهنه پل وجود دارد که با توجه به عرض کم جاده در آن نقطه عبور و مرور به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

خالقی بیان کرد: امیدواریم با استفاده از باکس‌های بتنی بتوانیم عرض این نقطه از مسیر موقت را نیز افزایش دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در پایان اضافه کرد: از ظرفیت پلیس راهور استان برای کنترل عبور و مرور امن در این منطقه استفاده شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح