کد خبر : 82988
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 19:11

تصویب پیشنهاد پدافند غیرعامل استان ایلام در مرکز /کارگروه امور فرهنگی و اجتماعی تشکیل شد

تصویب پیشنهاد پدافند غیرعامل استان ایلام در مرکز /کارگروه امور فرهنگی و اجتماعی تشکیل شد

ایسنا/ایلام سرپرست پدافند غیرعامل استان ایلام گفت: تعامل با رسانه ها و  نشست با اصحاب رسانه استان منتج به پیشنهادی مبنی بر ایجاد کارگروه رسانه‌ای در زیرمجموعه شورای پدافند غیر عامل استان ها شد که ما این پیشنهاد را به سازمان پدافند غیرعامل کشور انعکاس دادیم و خوشبختانه مورد تصویب قرار گرفت. “آیت قیصربیگی” در گفت‌وگو

تصویب پیشنهاد پدافند غیرعامل استان ایلام در مرکز /کارگروه امور فرهنگی و اجتماعی تشکیل شد

ایسنا/ایلام سرپرست پدافند غیرعامل استان ایلام گفت: تعامل با رسانه ها و  نشست با اصحاب رسانه استان منتج به پیشنهادی مبنی بر ایجاد کارگروه رسانه‌ای در زیرمجموعه شورای پدافند غیر عامل استان ها شد که ما این پیشنهاد را به سازمان پدافند غیرعامل کشور انعکاس دادیم و خوشبختانه مورد تصویب قرار گرفت.

“آیت قیصربیگی” در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نقش مهم رسانه در تبیین موضوعات پدافند غیرعامل در بین مردم و مسئولان، اظهار کرد:  بر این اساس در پدافند غیرعامل استان تحرک بخشی در حوزه رسانه در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: در این راستا تلاش کرده‌ایم با ایجاد کانال های متنوع اطلاع رسانی در پیام رسان‌های مختلف و با برگزاری نشست‌ها و تعامل بیشتر با رسانه ها ارتباط خود را با مردم و اصحاب رسانه بعنوان نمایندگان افکار عمومی بیش از پیش تقویت کنیم و از این مسیر به تبیین نقش و جایگاه پدافند غیرعامل بپردازیم.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان از تصویب پیشنهاد پدافند غیرعامل استان ایلام در مرکز خبر داد و گفت: تعامل با رسانه ها و  نشست با اصحاب رسانه استان منتج به پیشنهادی مبنی بر ایجاد کارگروه رسانه ای در زیر مجموعه شورای پدافند غیر عامل استان ها شد که ما این پیشنهاد را به سازمان پدافند غیرعامل کشور انعکاس دادیم و خوشبختانه مورد تصویب قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در دستورالعمل جدید که توسط شورای عالی پدافند غیرعامل کشور تدوین و توسط سازمان پدافند غیرعامل کشور ابلاغ گردیده به این مهم توجه شده است و «کارگروه امور فرهنگی و اجتماعی» به ریاست مدیر کل صدا و سیما و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر اعضا اضافه و ایجاد شد تا از این به بعد شاهد حضور پررنگ رسانه‌ها و اصحاب رسانه و خبرنگاران در موضوعات پدافند غیرعامل باشیم.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان با اشاره به این موضوع که امروز دشمن با تحریم های ناجوانمردانه و جنگ اقتصادی و با بکارگیری سیستم های گسترده اطلاعاتی، پیام رسان ها و فضای مجازی جنگ روانی شدیدی علیه کشور برای فاصله انداختن بین مردم و مسئولان به راه انداخته است، گفت: در این زمینه ایجاد «کارگروه امور فرهنگی و اجتماعی» و متولی نمودن صدا و سیما و فرهنگ و ارشاد اسلامی (خانه مطبوعات) ذیل شورای پدافند غیرعامل استان ها می تواند نقش بسیار مهمی در فعال سازی بعد رسانه ای این حوزه و خنثی سازی القائات و نقشه های شوم دشمنان داشته باشد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح