کد خبر : 129677
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 1:55

تشدید گشت‌های یگان حفاظت محیط زیست استان مرکزی در ایام نوروز

تشدید گشت‌های یگان حفاظت محیط زیست استان مرکزی در ایام نوروز

ایسنا/مرکزی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مرکزی با اشاره به آماده باش کامل نیروهای یگان این اداره کل در ایام نوروز، از تشدید گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت در ایام نوروز در سطح استان خبر داد. عباس جودکی امروز ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور جلوگیری از وقوع تخلفات در حوزه شکار

تشدید گشت‌های یگان حفاظت محیط زیست استان مرکزی در ایام نوروز

ایسنا/مرکزی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مرکزی با اشاره به آماده باش کامل نیروهای یگان این اداره کل در ایام نوروز، از تشدید گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت در ایام نوروز در سطح استان خبر داد.

عباس جودکی امروز ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور جلوگیری از وقوع تخلفات در حوزه شکار غیرقانونی  و زنده گیری حیات وحش یا ایجاد آلودگی های زیست محیطی، در ایام نوروز گشت های حفاظتی محیط زیست مرکزی تشدید می شوند.

وی با اشاره به اینکه تمامی نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان و پاسگاه های ۹گانه محیط بانی از روز چهارشنبه ۲۸ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل قرار دارند، افزود: هر ساله با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی تمهیدات ویژه ای از سوی یگان حفاظت محیط زیست استان جهت اعمال نظارت و پایش های مداوم در مناطق تحت مدیریت استان اتخاذ می‌شود.

جودکی گفت: در ایام تعطیلات نوروز زمینه برای بروز زمین‌خواری و تصرف غیرمجاز در مناطق ملی نیز وجود دارد و بسیاری از افراد در این روزها اقدام به کاشت درخت یا دیوارکشی در زمین‌هایی بیرون از املاک خود می‌کنند، اما با نظارت و پایشی که یگان حفاظت محیط زیست خواهد داشت، در مناطقی که تحت حفاظت است از طریق تعامل با دستگاه های اجرایی و استفاده از اطلاعات مردمی، جلوی این قبیل تخلفات گرفته می شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان مرکزی در پایان با بیان اینکه هرگونه نگهداری و خرید و فروش جانوران وحشی و تخریب طبیعت و محیط زیست به لحاظ قوانین و ضوابط تخلف بوده و قابل پیگیری است، گفت: مردم و دوستداران محیط زیست می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات زیست محیطی، گزارش خود را با شماره تلفن های ۱۵۴۰ در میان بگذارند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح