کد خبر : 72800
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 21:12

تسریع در تکمیل پروژه‌های فرهنگی نیمه تمام بوشهر، گناوه و دیلم

تسریع در تکمیل پروژه‌های فرهنگی نیمه تمام بوشهر، گناوه و دیلم

ایسنا/بوشهر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست با وزیر ارشاد مقرر شد با اختصاص بودجه مناسب تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی در حوزه انتخابیه تسریع شود. عبدالکریم جمیری از نشست خود با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و اظهار کرد: در این نشست برای تخصیص اعتبار به طرح

تسریع در تکمیل پروژه‌های فرهنگی نیمه تمام بوشهر، گناوه و دیلم

ایسنا/بوشهر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست با وزیر ارشاد مقرر شد با اختصاص بودجه مناسب تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی در حوزه انتخابیه تسریع شود.

عبدالکریم جمیری از نشست خود با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و اظهار کرد: در این نشست برای تخصیص اعتبار به طرح های نیمه تمام اداره کل فرهنگ و ارشاد در سطح حوزه انتخابیه، تقویت فضاهای مجازی، تقویت کانون‌های مساجد و اعطای کمک هزینه و تسهیلات به هنرمندان استان گفت‌وگو شد.

وی با اشاره به نیمه تمام ماندن تعدادی از پروژه‌های عمرانی فرهنگی در سطح استان بوشهر خاطر نشان کرد: این استان علیرغم دارا بودن پیشنیه قوی فرهنگی و تاریخی، از زیرساخت‌های مناسبی در این خصوص برخوردار نیست و به خاطر تخصیص نیافتن بودجه مناسب تعدادی از پروژه‌های فرهنگی که در سطح حوزه انتخابیه کلید خورده نیمه کاره مانده یا متوقف شده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست با وزیر ارشاد گزارشی وضعیت این پروژه‌ها ارائه و مقرر شد با اختصاص بودجه مناسب در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تسریع شود.

جمیری یادآور شد: در این نشست جهت تخصیص اعتبار به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تقویت فضای مجازی استان بوشهر گفت‌وگو شد.

حمایت از هنرمندان در ایام کرونا

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی موجود و مشکلاتی که برای هنرمندان در عرصه‌های مختلف هنری ایجاد شده است در این نشست برای اعطای تسهیلات، کمک های مادی و معنوی به هنرمندان استان پیگیری شد.

کمک به کانون‌های مساجد

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مساجد در طول تاریخ انقلاب اسلامی یکی از پایگاه‌های مهم در نشر فرهنگ دینی و مبارزه با انواع تهاجمات فرهنگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند، با توجه به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در جذب جوانان و نوجوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید توجه جدی به تقویت زیرساخت‌ها و تامین تجهیزات لازم مورد نیاز این کانون ها داشته باشد.

جمیری ادامه داد: در این نشست برای کمک به کانون‌های مساجد استان با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی رایزنی شد و ایشان درخصوص استفاده از اعتبارات وزارتی و کانون مساجد کشور برای مساعدت مالی و تامین تجهیزات کانون های مساجد شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم دستور مساعدت و پیگیری دادند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح