کد خبر : 21661
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 22:49

تردد ۲.۴ میلیون خودرو در محورهای گیلان

تردد ۲.۴ میلیون خودرو در محورهای گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود یک میلیون و ۲۵۵ هزار و ۶۶۲ وسیله نقلیه به گیلان در طرح نوروزی خبر داد و افزود: همچنین یک میلیون و ۱۷۲ هزار و ۶۳۷ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده است. فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین

تردد ۲.۴ میلیون خودرو در محورهای گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود یک میلیون و ۲۵۵ هزار و ۶۶۲ وسیله نقلیه به گیلان در طرح نوروزی خبر داد و افزود: همچنین یک میلیون و ۱۷۲ هزار و ۶۳۷ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین گزارش آمار تردد طرح نوروزی در استان گیلان، اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار گیلان، از ۲۳ اسفند لغایت ۱۵ فروردین شاهد تردد دو میلیون و ۴۲۸ هزار و ۲۹۹ خودرو در استان بودیم.

وی از ورود یک میلیون و ۲۵۵ هزار و ۶۶۲ وسیله نقلیه به گیلان در طرح نوروزی خبر داد و افزود: همچنین یک میلیون و ۱۷۲ هزار و ۶۳۷ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ادامه داد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد ۲۸۲ درصد افزایش در ورود به استان و ۲۵۰ درصد افزایش در خروج از استان هستیم.

مرادی، بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با میزان تردد ۵۳۰ هزار و ۴۷۶ وسیله نقیله دانست و تصریح کرد: محور رامسر – چابکسر نیز با میزان تردد ۳۹۵ هزار و ۲۲۰ وسیله نقلیه دومین محور پرتردد استان است.

وی همچنین بیشترین میزان خروجی از استان را از طریق محور آزادراه رشت – قزوین با میزان تردد ۴۱۳ هزار و ۴۹۹ وسیله نقلیه دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ بوده و وسایل نقلیه در ساعات اوج متوسط سرعت ۶۹ کیلومتر در ساعت داشتند.

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح نوروزی تا ۱۷ فروردین ادامه دارد، اضافه کرد: روز گذشته ۳۸ هزار و ۸۹۷ خودرو وارد گیلان و ۳۴ هزار و ۶۶۴ خودرو از گیلان خارج شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح