کد خبر : 19284
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 22:58

ترددهای جاده‌ای فارس ١٠۶ درصد افزایش یافته است

ترددهای جاده‌ای فارس ١٠۶ درصد افزایش یافته است

رئیس پلیس راه شمالی فارس از افزایش ۱۰۶ درصدی ترددها در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد. سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: طرح ترافیکی پلیس ویژه ایام نوروز از ٢۶ اسفندماه ٩٩ آغاز شده و تا ١۵ فروردین ماه جاری ادامه دارد. او با بیان اینکه متوسط

ترددهای جاده‌ای فارس ١٠۶ درصد افزایش یافته است

رئیس پلیس راه شمالی فارس از افزایش ۱۰۶ درصدی ترددها در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: طرح ترافیکی پلیس ویژه ایام نوروز از ٢۶ اسفندماه ٩٩ آغاز شده و تا ١۵ فروردین ماه جاری ادامه دارد.

او با بیان اینکه متوسط ترددها در نوروز امسال نیز ۸۰  درصد افزایش داشته است، افزود: در همه محورهای فارس شاهد افرایش ترددها بودیم اما محور شیراز-اصفهان، محور شیراز به سمت کازرون-گچساران و بوشهر، محور شیراز به سمت فسا و محور شیراز به سمت فیروزآباد و عسلویه نسبت به دیگر محورها از افزایش بیشتری برخوردار بود.

رئیس پلیس راه شمالی فارس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه میزان ترددها در نوروز امسال افزایش یافت به همان میزان هم شاهد افزایش مجموع تصادفات بودیم که هم قابل پیش‌بینی بود و تا هم حدی طبیعی بود، چرا که وقتی ترددها بالا می‌رود، ضریب حوادث هم افزایش می‌یابد.

دهقانی همچنین در خصوص چگونگی میزان ترددها در روز طبیعت امسال هم گفت: به دلیل تداوم حاکمیت بیماری کرونا، بخشی از مردم رعایت کردند و اگرچه ساعات پایانی بعدازظهر و شب با حجم زیادی از ترافیک مواجه شدیم به دلیل اینکه هم روز پایان تعطیلات بود و هم روز طبیعت اما نسبت به روزهای طبیعت سال‌های قبل روز آرامتری سپری شد.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس اضافه کرد: در روز طبیعت امسال برخی از ورودی‌های شیراز به ویژه محور شیراز-کازرون از بار ترافیکی بیشتری در بعد از ظهر و شب برخوردار بود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح