کد خبر : 119743
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 21:51

تخلیه ۳ روستا و تخریب یک روستا در بویراحمد/ قطع راه ارتباطی بیش از ۶۰ روستا

تخلیه ۳ روستا و تخریب یک روستا در بویراحمد/ قطع راه ارتباطی بیش از ۶۰ روستا

فرماندار شهرستان بویراحمد از تخلیه ۳ روستا و تخریب یک روستا بعلت سیل و رانش در این شهرستان خبرداد. “شاهرخ کناری” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: روستاهای “مورصفا دشتروم”، “پریکدان” و “لیراب گردوه” در این شهرستان بعلت اینکه در محاصره آب بودن تخلیه شدند. وی اظهارکرد: در پی

فرماندار شهرستان بویراحمد از تخلیه ۳ روستا و تخریب یک روستا بعلت سیل و رانش در این شهرستان خبرداد.

“شاهرخ کناری” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: روستاهای “مورصفا دشتروم”، “پریکدان” و “لیراب گردوه” در این شهرستان بعلت اینکه در محاصره آب بودن تخلیه شدند.

وی اظهارکرد: در پی سیل اخیر خسارات زیادی به بخشهای مختلف شهرستان وارد شده و خوشبختانه تاکنون تلفات انسانی نداشته ایم.

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: در پی رانش زمین یک روستا در آبیدک دهستان زیلایی مارگون ۴ واحد مسکونی تخریب و زیر آوار رفتند.

کناری تصریح کرد: تمام طرح های پرورش ماهی در بخش کبگیان و روستای تنگ سریز از بین رفتند، خسارت زیادی به ابنیه و پل ها و تاسیسات شهرستان وارد شده است.

وی ادامه داد: راه ارتباطی بیش از ۶۰ روستای شهرستان هم اکنون قطع است که از این تعداد ۳۵ روستا در بخش مارگون و ۲۰ روستا در بخش لوداب بوده اند.

فرماندار شهرستان بویراحمد عنوان کرد: در پی سیل برق و آنتن دهی تلفن همراه در بخش لوداب، برق در مناطق دشتروم و سپیدار قطع شده است.

کناری بیان کرد: در سطح شهر یاسوج و مادوان و روستای مهریان با آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی مواجه شده ایم. همچنین در برخی مناطق شهرستان با قطعی آب روبه رو هستیم.

وی اظهار کرد: تا ساعت ۱۱ امروز سه شنبه، ششم فروردین ماه در برخی مناطق شهرستان ۲۳۰ میلی متر بارندگی داشته ایم.

فرماندار شهرستان بویراحمد اضافه کرد: از مردم انتظار داریم که هم کمک کنند و هم به هشدارهای مسئولان و متولیان امر توجه داشته باشند و آنها را رعایت کنند.منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح