کد خبر : 89562
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 23:22

تجمع تعدادی از اهالی رفسنجان در مقابل کشتارگاه مرغ این شهر همچنان ادامه دارد

تجمع تعدادی از اهالی رفسنجان در مقابل کشتارگاه مرغ این شهر همچنان ادامه دارد

ایسنا/کرمان تجمع تعدادی از اهالی حومه غربی رفسنجان جلوی کشتارگاه مرغ که از روز گذشته شروع شده، همچنان ادامه دارد. به گزارش ایسنا، این تجمع کنندگان خواستار افزایش سهمیه مرغ به رفسنجان هستند، مغازه داران مجبورند مرغ مورد نیاز خود را از شهرهای دیگر تأمین کنند در حالی که بالاترین تولید استان در شهر خودشان صورت

تجمع تعدادی از اهالی رفسنجان در مقابل کشتارگاه مرغ این شهر همچنان ادامه دارد

ایسنا/کرمان تجمع تعدادی از اهالی حومه غربی رفسنجان جلوی کشتارگاه مرغ که از روز گذشته شروع شده، همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، این تجمع کنندگان خواستار افزایش سهمیه مرغ به رفسنجان هستند، مغازه داران مجبورند مرغ مورد نیاز خود را از شهرهای دیگر تأمین کنند در حالی که بالاترین تولید استان در شهر خودشان صورت می گیرد

مدیرعامل اتحادیه تعاونی مرغداران شهرستان رفسنجان در این رابطه به ایسنا گفت: عده ای از اهالی روستاهای حومه غربی رفسنجان شامل همت آبادآگاه، کوثرریز و هرمزآباد از شب گذشته مقابل کشتارگاه مرغ رفسنجان تجمع کرده اند و خواسته آنها این است که با توجه به نزدیکی این روستاها به کشتارگاه و بوی نامطبوع کشتارگاه برای این روستاها، خواستار افزایش سهمیه مرغ این روستاها و در مجموع شهرستان هستند.

محمد شهرآبادی با اذعان به اینکه تولید مرغ در رفسنجان به اندازه کافی وجود داشته اما مرغ در شهرستان به اندازه کافی توزیع نمی شود، افزود: شب گذشته این تجمع کنندگان اجازه ورود مرغ های زنده به کشتارگاه را ندادند که موضوع با دخالت معاون فرماندار و نیروی انتظامی حل شد اما از امروز صبح اجازه خروج مرغ از کشتارگاه را ندادند.

وی در این زمینه گفت که منتظر تصمیم فرماندار رفسنجان در این خصوص هستیم.

به گفته مدیرعامل اتحادیه تعاونی مرغداران شهرستان رفسنجان از ۳۲ تن مرغ تولیدی شهرستان در روز دوشنبه تنها ۵ تن به رفسنجان اختصاص داده شده که بسیار ناچیز است و در میان فروشگاهها در حد ۱۰ تا ۲۰ کیلو مرغ توزیع می شود.

در همین حال محمد یزدی زاده دهیار روستای همت آباد آگاه در این رابطه اظهار کرد: روزانه ۲۰ تا ۴۰ کیلوگرم‌ مرغ را میان ۴ مرغ فروشی در این روستا توزیع می کنند که این ۱۰ قطعه مرغ جوابگو نیست.

وی در ادامه با بیان این مطلب که کشتارگاه مرغ در نزدیکی همت آباد آگاه با جمعیت ۲۵۰۰ نفر قرار دارد و اهالی این روستا از بوی نامطبوع در امان نیستند، افزود: چندین سال است که با نامه نگاری های زیاد جهت رفع مشکل بوی نامطبوع کشتارگاه راه به جایی نبردیم و از سوی دیگر سهمیه مرغ هم کاهش یافته است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همه چیز درباره رپرتاژ

قیمت شیشه اتومبیل

سم سوسک کش قوی

تعمیرگاه نیسان مورانو

تور کربلا

دانلود آهنگ

تبلیغات در ایتا

عمیرگاه نیسان مورانو

واچ تایم یوتیوب

خرید گرافیت خشک

تقویت انتن موبایل

دانلود برنامه صندوق وام خانگی

تعمیر گیربکس لیفان

دمپر موتور مشعل

فتوسل مشعل

شیر فشار شکن

رله مشعل

شیر برقی گاز

واچ تایم یوتیوب

سلفون opp

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح