کد خبر : 39065
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 16:00

«تار آوا» در خراسان شمالی طنین انداز می شود

«تار آوا» در خراسان شمالی طنین انداز می شود

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری دومین جشنواره مجازی موسیقی مقامی با عنوان «تار آوا» در خراسان شمالی خبر داد.  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حسین فرخنده گفت: این جشنواره در بخش های تک نوازی، گروه نوازی و ویژه  برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه

«تار آوا» در خراسان شمالی طنین انداز می شود

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری دومین جشنواره مجازی موسیقی مقامی با عنوان «تار آوا» در خراسان شمالی خبر داد.

 به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حسین فرخنده گفت: این جشنواره در بخش های تک نوازی، گروه نوازی و ویژه  برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش تک نوازی شامل هنرمندان زیر ۲۰ سال، ۲۰ تا ۳۰ سال و سی سال به بالاست، افزود: هنرمندان ۲۰ سال به بالا نیز می توانند در بخش ویژه که شامل تکنوازی همراه با آواز بخشی گری است، شرکت کنند.

فرخنده ضمن تاکید بر استفاده از سازهای محلی و مقامی در بخش گروه نوازی، اجرای یک قطعه حداکثر هفت دقیقه ای با هنرنمایی سه تا شش نفر را از دیگر موارد در نظرگرفته شده برای این بخش عنوان و تصریح کرد: علاقه مندان از هفدهم مهر ماه به مدت یک ماه فرصت دارند تا در این جشنواره شرکت کنند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم چنین به نحوه ارسال آثار به این دوره از جشنواره اشاره کرد و گفت: علاقه مندان با ارسال ویدیو اجرای سه تا پنج دقیقه ای می توانند حضور خود را در این جشنواره ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و انجمن موسیقی استان آخر آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد و شاهد کوک شدن ساز  منتخبان این دوره  در حضور داوران و در آیین پایانی «تار آوا» خواهیم بود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح