کد خبر : 98407
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 20:30

برگزاری ۷۰ برنامه در “هفته کتاب و کتابخوانی” در کرمانشاه

برگزاری ۷۰ برنامه در “هفته کتاب و کتابخوانی” در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری ۷۰ برنامه در هفته کتاب و کتابخوانی در کرمانشاه خبر داد. مظفر تیموری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شروع هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ آبان ماه گفت: این هفته تا اول آذرماه ادامه داشته و برای

برگزاری 70 برنامه در "هفته کتاب و کتابخوانی" در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری ۷۰ برنامه در هفته کتاب و کتابخوانی در کرمانشاه خبر داد.

مظفر تیموری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شروع هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ آبان ماه گفت: این هفته تا اول آذرماه ادامه داشته و برای این هفته ۷۰ برنامه و فعالیت فرهنگی در سطح استان تدارک دیده شده است.

وی افزود: در زمینه اجرای برنامه های این هفته سه برنامه شاخص در تمامی شهرستان ها در دستور کار قرار گرفته که این برنامه ها در شرق استان به مرکزیت کنگاور و با حضور شهرستان های هرسین، صحنه و سنقر، در غرب استان به مرکزیت اسلام آبادغرب و با حضور شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب و دالاهو و در اورامانات به مرکزیت جوانرود و با حضور شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی برگزار می شود.

تیموری گفت: در این شهرستان ها سه برنامه شاخص عصرشعر، تجلیل از نویسندگان و شاعران و رونمایی از آثار آنها برگزار می شود.

این مسئول افزود: علاوه بر این در این هفته کمیته خرید کتاب به منظور حمایت از نویسندگان و ناشران استان فعال شده و ۶۹ عنوان کتاب به مبلغ ۹۱ میلیون تومان از ناشران و نویسندگانی کرمانشاهی خریداری شده است.

تیموری گفت: همچنین در این هفته ۷۲۰ میلیون تومان کتاب اهدایی به مدارس، مساجد، دانشگاه ها و حوزه های علمیه داشته ایم.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: طرح پاییزه کتاب هم که از ۲۰ آبان شروع شده تا ۲۷ آبان ادامه می یابد و علاقمندان در ۱۴ کتابفروشی شهر میتوانند کتاب ها را با ۲۰ درصد تخفیف که از سوی معاونت فرهنگی ارشاد تقبل می شود، خریداری کنند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح