کد خبر : 151925
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 21:40

برگزاری ۱۰ مرحله آزمون ادواری و نیز آموزش‌های مهارت محور در محل پادگان‌ها

برگزاری ۱۰ مرحله آزمون ادواری و نیز آموزش‌های مهارت محور در محل پادگان‌ها

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی گفت: تا کنون ۱۰ مرحله آزمون ادواری و نیز آموزش‌های مهارت محور در محل پادگان‌ها در طول سال جاری با مشارکت نیروهای مسلح برگزار شده است. رضا اختیار وکالتی در جلسه تحلیل و بررسی عملکرد مهارت آموزی در حوزه سربازان نیروهای مسلح ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده در حوزه

برگزاری 10 مرحله آزمون ادواری و نیز آموزش‌های مهارت محور در محل پادگان‌ها

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی گفت: تا کنون ۱۰ مرحله آزمون ادواری و نیز آموزش‌های مهارت محور در محل پادگان‌ها در طول سال جاری با مشارکت نیروهای مسلح برگزار شده است.

رضا اختیار وکالتی در جلسه تحلیل و بررسی عملکرد مهارت آموزی در حوزه سربازان نیروهای مسلح ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده در حوزه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح در طول سنوات گذشته، اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مهارت آموزی سربازان، این اداره کل با همکاری مجموعه نیروهای مسلح اقدام به برگزاری دوره‌های مهارتی و اخذ آزمون مهارت در رشته‌های مختلف در سطح استان آذربایجان شرقی کرده است.

بازرس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت زمان دو ساله سربازی و لزوم استفاده بهینه سربازان از این فرصت، خاطر نشان کرد: دو سال از بهترین لحظات یک جوان در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌گیرد و تولید نیروهای مسلح، امنیت بوده و بخشی از این تولید نیز بر عهده سربازان است؛ استفاده از فرصت آموزش و مهارت آموزی در زمان فراغت بسیار حائز اهمیت است.

امیر سرتیپ پیرعلی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اشتغال در جامعه این دغدغه وجود دارد که یک سرباز در روز ترخیص  مهارتی هم داشته باشد که منتج به گواهینامه و در نهایت منتهی به اشتغال شود و منویّات مقام معظم رهبری نیز بر این مسئله تاکید دارد.

وی در خاتمه متذکر شد: با توجه به اهمیت موضوع آموزش سربازان نیروهای مسلح، مسئله مهارت آموزی به کل جامعه و نوک پیکان به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بر می‌گردد و امیدواریم با همکاری و مشارکت دو مجموعه این مهم را به سرمنزل مقصود برسانیم و مسئولیتی که برعهده داریم به نحو احسن انجام دهیم و دعای خیر سرباز ماهر مشمول حال همه ما شود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی، در این جلسه بر لزوم تعامل تنگاتنگ و همکاری های بیشتر مبنی بر تقویت آموزش‌های مهارتی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلّح، بحث و تبادل نظر شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح