کد خبر : 15653
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 22:03

بررسی‌ عمدی یا غیرعمدی بون آتش سوزی «درازنو» ادامه دارد

بررسی‌ عمدی یا غیرعمدی بون آتش سوزی «درازنو» ادامه دارد

 رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به آتش سوزی اخیر در منطقه درازنو کردکوی، گفت: در این که عامل انسانی سبب آتش سوزی جنگل های درازنو است، شکی وجود ندارد و در حال حاضر بررسی ها برای مشخص شدن عمدی یا غیرعمدی بودن این آتش سوزی است. حیدر آسیابی اظهار کرد: آتش روشن کردن در

بررسی‌ عمدی یا غیرعمدی بون آتش سوزی «درازنو» ادامه دارد

 رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به آتش سوزی اخیر در منطقه درازنو کردکوی، گفت: در این که عامل انسانی سبب آتش سوزی جنگل های درازنو است، شکی وجود ندارد و در حال حاضر بررسی ها برای مشخص شدن عمدی یا غیرعمدی بودن این آتش سوزی است.

حیدر آسیابی اظهار کرد: آتش روشن کردن در جنگل ها و مراتع حتی اگر غیرعمدی باشد، جرم است و مجازات دارد و در صورت عمدی بودن، شدت مجازات آن بیشتر می شود.

وی بیان کرد: دادستان کردکوی به صورت ویژه به این موضوع ورود کرده و در بازدید های میدانی و بررسی های کارشناسی در حال بررسی این موضوع و تکمیل گزارش نهایی است.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری‌ گلستان، آسیابی گفت: در دادگستری استان حساسیت ویژه ای بر حفظ انفال وجود دارد و با دقت حوادث و رویدادهای این حوزه رصد می شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح