کد خبر : 116956
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 21:19

بانوان ورزش را فراموش نکنند

بانوان ورزش را فراموش نکنند

ایسنا/زنجان رئیس گروه هماهنگی ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در خانه ماندن نباید باعث فراموشی ورزش شود. شهلا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با ورزش بانوان در روزهای قرنطینه، اظهار کرد: برای مقابله با ویروس کرونا و با توجه به صلاح‌دید ستاد مبارزه با کرونا استان زنجان، همه باشگاه‌های ورزشی

بانوان ورزش را فراموش نکنند

ایسنا/زنجان رئیس گروه هماهنگی ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در خانه ماندن نباید باعث فراموشی ورزش شود.

شهلا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با ورزش بانوان در روزهای قرنطینه، اظهار کرد: برای مقابله با ویروس کرونا و با توجه به صلاح‌دید ستاد مبارزه با کرونا استان زنجان، همه باشگاه‌های ورزشی تعطیل هستند ولی بانوان نباید ورزش در خانه را فراموش کنند.

وی افزود: برای حفظ سلامتی خود و سایر افراد باید در خانه بمانیم تا به قطع زنجیره کرونا کمک کنیم که در کنار در خانه ماندن می‌توانیم با انجام ورزش به ایجاد نشاط و سلامتی خود کمک کنیم.

این مسئول تصریح کرد: انجام تمرینات ورزشی گرم کننده مانند حرکات کششی به مدت بیست الی سی دقیقه در روز می‌تواند کمک زیادی به حفظ نشاط و شادابی بانوان کند.

کاظمی گفت: بانوان باید با در خانه ماندن و انجام حرکات ورزشی، نشاط، شادابی و سلامتی را به خانواده خود اهدا کنند.

رئیس گروه هماهنگی ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان یادآور شد: بانوان ورزشکار استان در رشته‌های مختلف مانند شطرنج، جودو، کاراته، کونگ‌فو و غیره نیز در راستای پویش «در خانه بمانیم و ورزش کنیم»، تمریناتی را انجام داده و در فضای مجازی پخش کرده‌اند که بانوان در خانه‌ می‌توانند از این تمرینات استفاده کنند.

وی افزود: هیات‌های ورزشی استان نیز یک سری حرکات ورزشی را آموزش داده و در فضای مجازی نشر داده‌اند که مادران و بانوان می‌توانند از آن استفاده کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این روزها وجود ویروس کرونا امتحانی بر صبر و مقاومت ما در مقابل مشکلات و سختی‌ها است که امیدواریم مانند همیشه با موفقیت این دوران را پشت سر بگذاریم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح