کد خبر : 13298
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 22:52

بانوان، آیینه تمام نمای ایثار در هشت سال دفاع مقدس بودند

بانوان، آیینه تمام نمای ایثار در هشت سال دفاع مقدس بودند

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: در هشت سال دوران دفاع مقدس، بانوان آیینه تمام نمای ایثار و فداکاری بودند. رقیه صادق زاده روز چهارشنبه، ۷مهرماه، در نشست تخصصی ” نقش زنان در دفاع مقدس” که در محل سالن جمهوری استانداری برگزار شد، اظهار کرد: رسالت امروز ما نهادینه سازی فرهنگ ایثار

بانوان، آیینه تمام نمای ایثار در هشت سال دفاع مقدس بودند

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: در هشت سال دوران دفاع مقدس، بانوان آیینه تمام نمای ایثار و فداکاری بودند.

رقیه صادق زاده روز چهارشنبه، ۷مهرماه، در نشست تخصصی ” نقش زنان در دفاع مقدس” که در محل سالن جمهوری استانداری برگزار شد، اظهار کرد: رسالت امروز ما نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال صحیح این فرهنگ به نسل جوان و به خصوص مراکز آموزشی است.
به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که در هفته دفاع مقدس امسال، برنامه‌های ویژه و باارزشی در سطح استان برگزار شده است، افزود: وجود ۲۶۹ شهیده زن و ۱۷ هزار همسر شهید در سطح کشور افتخار بزرگی برای ما است و اکنون وظیفه داریم تا وحدت، اقتدار و مشارکت مردمی که در زمان جنگ تحمیلی و دفاع از حرم وجود داشته را به همراه خودباوری‌های مردم آن زمان به نسل جوان و جامعه تبیین کنیم.
وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که عزت و اقتدار را برای کشورمان به ارمغان آورده است، گفت: این فرهنگ سرمنشا تفکر انقلابی و دفاع مقدس در کشور بوده و می‌توانیم در تفکر و رفتار و منش همسران و مادران محترم شهدا ببینیم که چگونه همسران و فرزندان خود را با اخلاص کامل به جنگ می‌فرستادند و آرامش امروز ما زیر سایه همین ایثارگری‌ها است.
صادق زاده با اشاره به نقش بانوان در پشتیبانی از جنگ، امدادگری و تشویق همسران و فرزندان برای دفاع از وطن و شهدای مدافعان حرم، افزود: نقش ایثارگری و فداکاری بانوان ایرانی را در این زمان‌ها می‌توان مشاهده کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با نقش زنان در دفاع مقدس، اظهار کرد: با توجه به دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص وظایف بانوان به خصوص ابعاد تحکیم بنیان خانواده، تربیت فرزندان، حضور در جامعه، دفاع از نظام اسلامی و کسب علم و دانش، امروز شاهد درخشش‌ها و تاثیرگذاری بانوان و دختران کشور در بخش تولید و پیشرفت فرهنگی و اجتماعی و سایر عرصه‌های جامعه برای مقابله با تهاجم فرهنگی هستیم.
وی ادامه داد: حفظ و انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس و نقش زنان در این حوزه باید تبیین و در برنامه ریزی‌های ادارات به صورت جدی گنجانده شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح