کد خبر : 145028
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 11:09

بازدید معاون عمرانی استاندار از رودخانه های جیرفت/ آغاز طرح ایمن سازی شهرکرمان در برابر سیلاب

بازدید معاون عمرانی استاندار از رودخانه های جیرفت/ آغاز طرح ایمن سازی شهرکرمان در برابر سیلاب

مشاور استاندارکرمان در امور رسانه و روابط عمومی اظهار کرد: فردا معاون امورعمرانی استانداری کرمان، پس از آغاز طرح ایمن سازی شهر کرمان در برابر سیلاب برای بازدید از رودخانه‌ها و تشکیل شورای مدیریت بحران به جیرفت سفر می‌کند. به گزارش ایسنا منطقه کویر، “عباس تقی‌زاده” با اعلام این خبر افزود: با حضور معاون عمرانی استاندار،

بازدید معاون عمرانی استاندار از رودخانه های جیرفت/ آغاز طرح ایمن سازی شهرکرمان در برابر سیلاب
مشاور استاندارکرمان در امور رسانه و روابط عمومی اظهار کرد: فردا معاون امورعمرانی استانداری کرمان، پس از آغاز طرح ایمن سازی شهر کرمان در برابر سیلاب برای بازدید از رودخانه‌ها و تشکیل شورای مدیریت بحران به جیرفت سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، “عباس تقی‌زاده” با اعلام این خبر افزود: با حضور معاون عمرانی استاندار، شهردار کرمان و جمعی از مسئولان، طرح ایمن سازی شهر کرمان در برابر سیل، صبح پنجشنبه ۲۲ فروردین از ناحیه شرق شهر کرمان  شروع می‌شود.

وی بیان کرد: باتوجه به مصوبات شورای مدیریت بحران استان در تاریخ هفتم، نوزدهم و بیست ویکم فروردین ماه جاری، دستور اخیر رئیس جمهور و استاندار کرمان؛ معاون امور عمرانی استاندار پیش از ظهر فردا راهی شهرستان جیرفت می‌شود تا از آخرین وضعیت رودخانه های این شهرستان، بازدید کند.

مشاور استاندار به انتخاب استان کرمان به عنوان معین شهرستان حمیدیه اهواز در امر کمک رسانی به آسیب دیدگان در سیل اخیر اشاره کرد و گفت: معاون امور عمرانی استاندار امشب از مناطق سیل زده خوزستان به کرمان برگشت و با دستور استاندار کرمان‌ راهی جیرفت می‌شود.

به گزارش ایسنا، با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و احتمال سیلابی شدن برخی رودخانه ها در جنوب استان، عصر پنجشنبه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌های جنوبی استان کرمان به ریاست موسوی معاون امور عمرانی استانداری کرمان در جیرفت برگزار می‌شود.

بررسی مسیلها و بستر رودخانه‌ها‌، ایمن سازی روستاها و شهرها، لایروبی مسیل‌ها و پل‌ها از جمله اقداماتی است که در هفته‌های اخیر از سوی فرمانداران در حال انجام است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح