کد خبر : 146213
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 18:14

بازاریابی نمایشگاهی، ابزاری برای حضور در بازارهای جهانی

بازاریابی نمایشگاهی، ابزاری برای حضور در بازارهای جهانی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان گفت: با وجود رشد استفاده از ابزارهای نوین در عرصه جهانی، بازاریابی نمایشگاهی، همچنان ابزار درجه اول برای حضور در بازارهای جهانی، معرفی کالاها و خدمات و تبادل اطلاعات و انتقال فناوری است. به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، علی یارمحمدیان شامگاه سه‌شنبه در آیین هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت

بازاریابی نمایشگاهی، ابزاری برای حضور در بازارهای جهانی
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان گفت: با وجود رشد استفاده از ابزارهای نوین در عرصه جهانی، بازاریابی نمایشگاهی، همچنان ابزار درجه اول برای حضور در بازارهای جهانی، معرفی کالاها و خدمات و تبادل اطلاعات و انتقال فناوری است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، علی یارمحمدیان شامگاه سه‌شنبه در آیین هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان اصفهان، اظهار کرد: نخستین نمایشگاه از مجموع ۵۱ رویداد نمایشگاهی استان اصفهان در سال ۱۳۹۸، به یکی از جذاب‌ترین، معتبرترین و موفق‌ترین نمایشگاه‌های سال‌های اخیر اختصاص دارد.
وی افزود: هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان اصفهان از امروز آغاز می‌شود تا ۱۱۳ شرکت معتبر، توانمندی‌های خود را در فضایی بالغ بر ۸۵۰۰ مترمربع به نمایش بگذارند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان تاکید کرد: این رویداد نمایشگاهی در حالی برپا شده که هدف خود را بر معرفی محصولات و تولیدات شرکت‌های دام و طیور متمرکز کرده و نمایشگاهی با اهمیت در این صنعت محسوب می‌شود و شرکت‌های ملی و بین‌المللی حاضر در این نمایشگاه، راهکارها و نوآوری‌های خود را در زنجیره «از علوفه تا غذا» ارائه کرده‌اند.
وی گفت: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور آغازی بر رویدادهای پرشکوه نمایشگاهی در اصفهان است و نمایشگاهی که می‌تواند اقتصاد اصفهان را متحول کند و نیازهای فعالان اقتصادی را به بهترین نحو ممکن برآورده کند.
یارمحمدیان افزود: طبق آمارهای منتشر شده از سوی انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی (یوفی)، سالانه حدود ۳۱ هزار رویداد نمایشگاهی در دنیا برگزار می‌شود و ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار شرکت فعال در صنایع گوناگون، در نمایشگاه‌های مختلف جهان حضور می‌یابند.
وی همچنین با بیان اینکه ۲۶۰ میلیون نفر نیز از نمایشگاه‌ها بازدید می‌کنند، افزود: بیش از ۱۲۰۰ سایت نمایشگاهی با حداقل ۵۰۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده نمایشگاهی در جهان فعالیت دارند. ۶۸۰ هزار نفر هم به طور تمام وقت در صنعت نمایشگاهی جهان مشغول به فعالیت هستند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان ادامه داد: با وجود رشد استفاده از ابزارهای نوین در عرصه جهانی، بازاریابی نمایشگاهی، همچنان ابزار درجه اول برای حضور در بازارهای جهانی، معرفی کالاها و خدمات و تبادل اطلاعات و انتقال فناوری است.
وی تصریح کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اتخاذ سیاست‌ها و رویکردهای نوین صنعت نمایشگاهی، توجه هماهنگ و متوازن چهار رکن اصلی را در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های خود لحاظ کرده و توانسته شرایط مطلوبی ایجاد کند.
یارمحمدیان تاکید کرد: اینکه در سال گذشته، ۴۹ عنوان نمایشگاهی در اصفهان برگزار شده و در سال جاری نیز ۵۱ عنوان نمایشگاهی پیش‌بینی شده، نشان از جدیت شرکت نمایشگاه‌های اصفهان برای توسعه امور اقتصادی بر پایه صنعت نمایشگاهی دارد.
وی یادآور شد: در سال گذشته، بیش از ۵۰۰ هزار نفر از مردم، از رویدادهای نمایشگاهی اصفهان بازدید کرده‌اند و ۴۰۰۰ شرکت و مشارکت کننده نیز توانمندی‌های خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح