کد خبر : 120644
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 23:02

بارش ها از روز سه شنبه شدت می گیرد/ احتمال ایجاد سیلاب های موقت وجود دارد

بارش ها از روز سه شنبه شدت می گیرد/ احتمال ایجاد سیلاب های موقت وجود دارد

کارشناس اداره هواشناسی استان کردستان گفت: فعالیت سامانه بارشی از روز سه شنبه تا صبح چهارشنبه شدت می گیرد که آبگرفتگی معابر و ایجاد سیلابهای موقتی را در پی خواهد داشت. نشمیل احمدیانی در گفت و گو با ایسنا، منطقه کردستان، با اشاره به بررسی نقشه ها و خروجی مدل های پیش یابی اظهار کرد:

کارشناس اداره هواشناسی استان کردستان گفت: فعالیت سامانه بارشی از روز سه شنبه تا صبح چهارشنبه شدت می گیرد که آبگرفتگی معابر و ایجاد سیلابهای موقتی را در پی خواهد داشت.

نشمیل احمدیانی در گفت و گو با ایسنا، منطقه کردستان، با اشاره به بررسی نقشه ها و خروجی مدل های پیش یابی اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه است که با بارش برف و باران، وزش باد، رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ همراه خواهد بود.

وی افزود: در این مدت شدت بارش در بخش های غربی و جنوبی استان قابل توجه بوده و در نواحی مرتفع و سردسیر ریزش های جوی عمدتا بصورت بارش برف است.

کارشناس اداره هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه بطور موقت از امشب از شدت بارش ها کاسته می شود تصریح کرد: مجددا از روز سه شنبه تا صبح چهارشنبه فعالیت سامانه بارشی شدت می گیرد که آبگرفتگی معابر و ایجاد سیلابهای موقتی را در پی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: در مدت زمان فعالیت این سیستم بارشی گردنه ها و ارتفاعات استان مستعد بارش برف بوده و به علت کاهش دید ناشی از مه گرفتگی و همچنین لغزندگی تردد در آنها با اختلال مواجه خواهد شد.

احمدیانی ادامه داد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بارش ها بیشتر بصورت رگباری و پراکنده(بویژه در نواحی غربی استان) پیش بینی می گردد.

وی درپایان یادآور شد: در دو روز آینده با توجه به شرایط مساعد برای شکل گیری گردوخاک بر روی کشور عراق و انتقال بخشی از آن به نیمه غربی کشور هوا در این مناطق اندکی غبارآلود خواهد بود .

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح