کد خبر : 109122
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 22:42

بارش باران در اغلب استان‌های کشور

بارش باران در اغلب استان‌های کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران در اغلب مناطق کشور به جز مرکز، شمال شرق و شرق سواحل دریای خزر و بارش برف در مناطق سردسیر و مرتفع بارش در روز یکشنبه (۴فروردین) خبر داد. احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروز (۲ فروردین) در استان‌های خراسان شمالی،

 بارش باران در اغلب استان‌های کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران در اغلب مناطق کشور به جز مرکز، شمال شرق و شرق سواحل دریای خزر و بارش برف در مناطق سردسیر و مرتفع بارش در روز یکشنبه (۴فروردین) خبر داد.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروز (۲ فروردین) در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و شرق سمنان بارش باران و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف را شاهد خواهیم بود. همچنین برای برخی مناطق کرمان، هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان بارش پراکنده باران، وزش باد با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شنبه (۳ فروردین) در سواحل جنوبی بوشهر، هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب فارس بارش باران گاهی با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود. همچنین با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در روز شنبه (۳ فروردین) برای استان‌های غربی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی شامل زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش باران و وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: یکشنبه (۴ فروردین) برای اغلب مناطق کشور به جز مرکز، شمال شرق و شرق سواحل دریای خزر بارش باران و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.همچنین روز یکشنبه شدت بارش در زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و شمال خوزستان رخ خواهد داد و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز نیز مواج پیش بینی می‌شود.

وظیفه در پایان همچنین به وضعیت جوی پایتخت نیز اشاره کرد و گفت: آسمان تهران روز شنبه (۳ فروردین) نیمه ابری، به‌تدریج ابری همراه با بارش پراکنده و گاهی وزش باد با بیشینه و کمینیه دمای ۱۶ و ۵ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (۴ فروردین) نیمه ابری، به‌تدریج ابری همراه با بارش باران و وزش باد با بیشنیه و کمینه دمای ۱۷ و ۷ درجه سانتی گراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح