کد خبر : 132616
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 21:04

ایجاد اردوگاه‌های تفریحی در نقاط گردشگری سیستان و بلوچستان ضروری است

ایجاد اردوگاه‌های تفریحی در نقاط گردشگری سیستان و بلوچستان ضروری است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان وبلوچستان گفت: ایجاد اردوگاه‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی در نقاط گردشگری سیستان، تفتان و چابهار جهت بهره‌مندی فرهنگیان از برنامه‌های تفریحی و رفاهی، ضروری است. به گزارش ایسنا احمد علی موهبتی در مراسم افتتاح همزمان هنرستان فنی و حرفه ای ابوذر و ۸۵ پروژه دیگر در قالب ۳۳۶ کلاس درس در

ایجاد اردوگاه‌های تفریحی در نقاط گردشگری سیستان و بلوچستان ضروری است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان وبلوچستان گفت: ایجاد اردوگاه‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی در نقاط گردشگری سیستان، تفتان و چابهار جهت بهره‌مندی فرهنگیان از برنامه‌های تفریحی و رفاهی، ضروری است.

به گزارش ایسنا احمد علی موهبتی در مراسم افتتاح همزمان هنرستان فنی و حرفه ای ابوذر و ۸۵ پروژه دیگر در قالب ۳۳۶ کلاس درس در استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات خوب و ارزنده ای در سه سال اخیر در راستای تحقق و توسعه عدالت آموزشی در سطوح مختلف دستگاه تعلیم و تربیت صورت پذیرفته که نشان از توجه دقیق، عمیق و نگاه عدالت محور مسئولین و خیرین به این مهم دارد.

استاندار سیستان وبلوچستان تصریح کرد: اتمام پروژه ساخت بیمارستان فرهنگیان جهت رفاه حال این قشر و دریافت خدمات درمانی بهتر باید مورد توجه صندوق ذخیره فرهنگیان قرار گیرد.

وی به لزوم ورود سازمان نوسازی مدارس به ساخت اردوگاه‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی در نقاط گردشگری اشاره کرد و گفت: علاوه بر ساخت مدارس، سیستان و بلوچستان به ایجاد اماکن و ابنیه فرهنگی و تفریحی نیز نیازمند است.

وی گفت: ۱۰ درصد مدارس کشور در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود و رکورد ساخت روزانه ۳ کلاس درس در این استان در نوع خود کم نظیر است.

موهبتی توسعه مشارکت‌ها در دستگاه‌ها و ارگان‌های گوناگون را یک ضرورت دانست و گفت: خیران از سال ۹۲ به بعد ۱۰ برابر مشارکت در ساخت و ساز داشته اند.

استاندار سیستان وبلوچستان گفت: علاوه بر نهضت مدرسه سازی در حوزه خیران، در حوزه دولت نیز از سال ۹۶ تا ۹۹ رشد اعتبارات ۱۱ برابر شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح