کد خبر : 59369
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1400 - 22:15

انسداد ۱۳ حلقه چاه غیرمجاز در شهر حسین‌آباد

انسداد ۱۳ حلقه چاه غیرمجاز در شهر حسین‌آباد

 مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان از انسداد ۱۳ حلقه چاه در حسین‌آباد و توقیف ۸۶ دستگاه حفاری غیرمجاز در استان خبر داد. آرش آریانژاد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای دستور قضائی و حفاظت از منابع آب، با تلاش‌های اثرگذار اداره منابع آب شهرستان سنندج، واحد حقوقی و همکاری دادستان عمومی

انسداد ۱۳ حلقه چاه غیرمجاز در شهر حسین‌آباد

 مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان از انسداد ۱۳ حلقه چاه در حسین‌آباد و توقیف ۸۶ دستگاه حفاری غیرمجاز در استان خبر داد.

آرش آریانژاد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای دستور قضائی و حفاظت از منابع آب، با تلاش‌های اثرگذار اداره منابع آب شهرستان سنندج، واحد حقوقی و همکاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، پاسگاه انتظامی حسین‌آباد و گروه گشت و بازرسی سنندج،  طی یک روز کاری تعداد ۱۳ حلقه چاه غیرمجاز در شهر حسین آباد پر و مسدود گردید.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان با بیان اینکه انسداد این تعداد چاه در جهت اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب‌های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده است، تصریح کرد: با توجه به خشکسالی اخیر و کاهش شدید منابع آب سطحی و زیرزمینی این شرکت نهایت تلاش خود را در برخورد با متخلفین بخش آب به کار می‌برد.

وی به توقیف دستگاه‌های حفاری غیرمجاز نیز اشاره کرد و افزود: در سال جاری ۱۴ دستگاه حفاری غیرمجاز در استان و از سال ۱۳۹۴ تاکنون ۸۶ دستگاه توقیف و به مراجع قضائی معرفی شده است.

آریانژاد ضمن تاکید بر لزوم ارتباط خوب و همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد خواهد کرد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح