کد خبر : 12187
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 1:19

انسداد ورودی‌های بروجرد

انسداد ورودی‌های بروجرد

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد از انسداد ورودی‌های این شهرستان خبر داد. مسعود فلاح دوم فروردین ماه، اظهار کرد: تمام ورودی‌های این شهر مسدود شده و همه خودروهای با پلاک غیربومی نیز باید تا سه‌شنبه سوم فروردین ماه از بروجرد خارج شود. وی با اشاره به وضعیت نارنجی کرونایی بروجرد، تصریح کرد: اجازه ورود به خودروهای

انسداد ورودی‌های بروجرد

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد از انسداد ورودی‌های این شهرستان خبر داد.

مسعود فلاح دوم فروردین ماه، اظهار کرد: تمام ورودی‌های این شهر مسدود شده و همه خودروهای با پلاک غیربومی نیز باید تا سه‌شنبه سوم فروردین ماه از بروجرد خارج شود.

وی با اشاره به وضعیت نارنجی کرونایی بروجرد، تصریح کرد: اجازه ورود به خودروهای با پلاک غیربومی داده نمی‌شود و این محدودیت‌ها تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

فلاح افزود: ورودی‌های کمربندی شهرستان نیز مسدود شده و ورود به شهر بروجرد فقط از طریق میدان آیت‌الله بروجردی(ره) و میدان زائران کربلا امکان‌پذیر است.

معاون عمرانی فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: از سه‌شنبه ساعت ۸ خودروهای پلاک غیر بومی که در سطح شهر تردد کنند طبق مصوبه ستاد ملی کرونا ۵۰۰ هزار تومان در هر روز جریمه می‌شود.

وی تأکید کرد: همه مصوبات ستاد ملی کرونا برای شهرهای با وضعیت نارنجی در بروجرد لازم‌الاجرا است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح