کد خبر : 176432
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 17:42

انجام مطالعات طرح جامع هدایت آب‌های سطحی تبریز

انجام مطالعات طرح جامع هدایت آب‌های سطحی تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از احیای مجدد واحد اگو در معاونت خدمات شهری و انجام مطالعات برای مدیریت یکپارچه کانال‌های هدایت آب‌های سطحی خبر داد. عباس رنجبر در جلسه مدیریت آب‌های سطحی شهر تبریز، گفت: در سال‌های گذشته واحد اگوی خدمات شهری وجود داشت که متاسفانه حذف و منحل شده است. اکنون می‌خواهیم در راستای مدیریت و

انجام مطالعات طرح جامع هدایت آب‌های سطحی تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از احیای مجدد واحد اگو در معاونت خدمات شهری و انجام مطالعات برای مدیریت یکپارچه کانال‌های هدایت آب‌های سطحی خبر داد.

عباس رنجبر در جلسه مدیریت آب‌های سطحی شهر تبریز، گفت: در سال‌های گذشته واحد اگوی خدمات شهری وجود داشت که متاسفانه حذف و منحل شده است. اکنون می‌خواهیم در راستای مدیریت و تصمیم‌گیری یکپارچه  این واحد را احیا کنیم.

وی افزود: در حال حاضر اقدامات انجام گرفته در حوزه کانال‌های هدایت آب‌های سطحی به صورت منطقه‌ای و موضعی است که قابل قبول نیست؛ چون این مناطق پیوستگی دارند و آب‌های روان از حوزه استحفاظی مناطق عبور می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته مطالعات اولیه‌ای در خصوص طرح جامع هدایت آب‌های سطحی انجام گرفته است که متاسفانه تکمیل و اجرایی نشده و مطالعات به صورت موضعی انجام گرفته است.

رنجبر یادآور شد: بر همین اساس مقرر شد تا اقداماتی برای مدیریت متمرکز کانال‌های هدایت آب‌های سطحی انجام بگیرد.

وی تصریح کرد: پیگیری آبخیزداری و آب‌خوان‌داری در خارج از محدوده شهری، پیگیری سیلاب‌های احتمالی از اتوبان تبریز-سهند که راهکاری پیش‌بینی و یا اجرا نشده است و انجام مطالعات بر روی نقاط خاصی از شهر که آبگرفتگی رخ می‌دهد، برنامه شهرداری در این حوزه است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی اضافه کرد: همزمان نیز مطالعات جامع آب‌های سطحی را در دستور کار قرار می‌دهیم تا مشخص شود تکمیل این مطالعات نیاز است یا باید از نو شروع کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح