کد خبر : 115836
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 1:59

انجام بیش از ۴۰۰۰ ماموریت توسط فوریت های پزشکی گیلان

انجام بیش از ۴۰۰۰ ماموریت توسط فوریت های پزشکی گیلان

ایسنا/گیلان رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ گیلان گفت: اورژانس ۱۱۵ گیلان موفق به انجام ۴۲۸۷ ماموریت از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی در گیلان شد. دکتر پیمان اسدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص ماموریت های انجام شده در طرح سلامت نوروزی در گیلان گفت: از شروع طرح سلامت نوروزی (۲۴اسفند لغایت ۱۶ فروردین امسال) ۱۹۵۶ نفر توسط

انجام بیش از ۴۰۰۰ ماموریت توسط فوریت های پزشکی گیلان

ایسنا/گیلان رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ گیلان گفت: اورژانس ۱۱۵ گیلان موفق به انجام ۴۲۸۷ ماموریت از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی در گیلان شد.

دکتر پیمان اسدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص ماموریت های انجام شده در طرح سلامت نوروزی در گیلان گفت: از شروع طرح سلامت نوروزی (۲۴اسفند لغایت ۱۶ فروردین امسال) ۱۹۵۶ نفر توسط فوریت های پزشکی در بیمارستان های استان بستری شده اند.

وی با اشاره به تعداد ۳۷۰۶ مورد ماموریت غیر ترافیکی افزود: بیشترین موارد اعزام در ماموریت های غیرترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده است.

اسدی تصریح کرد: ۵۸۱ مورد نیز ماموریت های ترافیکی اورژانس گیلان را شامل می شود که از این بین ۳۹۵ ماموریت درون شهری و ۱۸۶ ماموریت جاده ای بوده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ گیلان با اشاره به کاهش ۶۶ درصدی ماموریت های اورژانس گیلان گفت: با عنایت به کاهش ورود مسافران به استان گیلان به علت شیوع کرونا ماموریت های طرح سلامت نوروزی امسال کاهش چشمگیری داشت.

وی در خصوص تمهیدات لازم جهت مقابله با کرونا ویروس گفت: مرکز اورژانس ۱۱۵ گیلان با تشکیل کمیته بحران، تمام پرسنل اورژانس گیلان را مجهز به تجهیزات کامل حفاظت فردی کرد تا در ماموریت های مشکوک به کرونا ویروس در سطح استان مجهز باشند.

اسدی در پایان از شهروندان گرامی خواست که ترددهای خود را در شهر کاهش داده و به توصیه های وزارت بهداشت مبنی بر ماندن در منازل خود گوش دهند تا همه با هم بتوانیم زودتر زنجیره انتقال کرونا ویروس را بشکنیم.

به گزارش ایسنا؛ اورژانس گیلان با ۶۲ پایگاه شهری و جاده ای خدمات خود را به شهروندان گرامی ارائه می دهد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح